uuuurrrRen,

Hejhej!

Sitter och myser med alla mina grabbar här i soffan. Eller Harry ligger visserligen på sin plats i fönstret bakom oss :)

Idag har pillat lite här hemma, gosat med lucas, vart ute med Harryboy och sen umgåtts med Jennie på stan i ett par timmar. Vi var på vårdcentralen en snabbis så jag kunde skriva in min lilla familj där. Sen gick vi och kollade i några affärer. Hittade en ny inredningsaffär som redan är en favorit, fanns massa fint där inne! Dessutom var det rimliga priser där också :) Dock köpte jag inget för jag fick beslutsångest :P
När vi hade kikat runt lite så gick vi och luncha på nån kina restaurang, smaka som alla andra kinaställen, alltså ingen smaksensation. Men det mätta ;)
Efter vi hade käkat så promenerade vi hemmåt och så jag kunde invänta min man :)

Nu ikväll har vi inte gjort allt för mycket. Jag skickade ut Johan och dom andra grabbsen på promenix så jag kunde diska och laga kvällsmat. Det fick bli korvstroganoff med pasta och lite grönsaksblandning. Och visst slank det ner :)

Nu tänkte jag samtala lite med min son, han vill prata om urren :)

Herrå :)


sötunge och scheeeg morsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0