Jag har ätit pannkaka,

Hej!

Passar på att skriva en snabbis nu när Lucas sover en sväng. Meen han har gjort det ett tag nu, såå han lär väl vakna snart.
Har inte haft tid eller ork till att blogga de senaste dagarna. Har hellre myst med min son.

Trodde aldrig att jag skulle bli en sån fjomp-mamma som skrev om sitt barn heeeela tiden i min blogg elelr på min facebook. MEN det är jag!
För jag är förälskad i mitt barn, upp över öronen förälskad. Han är det finaste det som finns!
Men det är bara folk som har barn som kan förstå den känslan man känner, jag förstod inte förens jag fick Lucas. Och självklart tycker man att sitt eget barn är det vackraste och finaste i hela världen. Annars vore man nog konstig,.

Förra helgen var lilla familjen i Mullsjö och städade ut gamla lyan, gick som en dans eftersom min bästa och armaste moder hade redan vart där och tagit det värsta.
Sen på kvällen som vi hemma hos mor & far och morgonen därefter gick vi på Mullsjö marknad. Är man gammal mullsjöbo så är marknaden ett måste, riktigt gammal bonnetradition :)
Men det är mysigt! Dock märks det att man har blivit lite äldre och liite vuxnare ;)
Förut köpte jag grejer till mig själv som kläder och smycken, samt massa marknadsgodis och chips typ.
Nu sist köpte jag en Ramones tisha till Lucas, cocosbollar och FEM påsar bröd! Samt chips.. MEn dom var inte alls lika goda som när man var liten, smakade papper med fattigkrydda.
Men men..Efter marknaden så åkte vi hem till la familia och fikade och sen åkte vi hem till Halmstad och hade myskväll :)

I veckan som har gått, har jag inte gjort så mycket. Har vart dåligt väder så har mest suttit inne och gosat med Lucas eller städat, lagat mat eller bakat :)

Igår hade jag dock besök av min faster och kusin på en kopp fika. Lucas blev ännu mer bortskämd och fick en Everlast mysdress och sen en mössa och dreggel haklapp (vilket verkligen behövs!).
Sen på kvällen bakade jag biscotti i två sorters smaker, kanel/mandel och saffran/vitchoklad. Fyllde min nya "mormors burk" med dom, samt en glasburk till Johans mamma som hon ska få idag.
Ska ju till höganäs över helgen så farmor & farfar ska få gosa lite lucas :) Dessutom ska jag köpa nya glajjor!

Nu ska jag packa färdigt det sista innan Johan kommer hem och Lucas vaknar!
Tjing!



Min mormorsburk samt burken Johans föräldrar ska få
av mig som är fyllda av smarriga biscotti.
(Mamma & Pappa ni ska med få nästa gång vi ses ;))


Underbaraste nakenfisen!<3

Kommentarer
Postat av: Ericaa

jag då?

2011-08-26 @ 13:56:18
URL: http://ericaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0