Free money,

Helluuu!

Sitter och passar på att ta det lite lugnt i min soffa. Lyssnar på en gammal favorit - Patti Smith!
Ge mig hennes röst!?

Idag har jag bara vart ute och promenerat med Harry & med Lucas i bärselen. Det tycker han är skoj :)
Har hittat en inhängnad som är till för hundar en bit bort från oss. Skit bra till vintern när man inte vill gå långt i kylan. Då kan man bara jaga runt Harry där inne så han får sin dagliga motion.
Men idag får han inte springa där, den var geggig efter gårdagens regn och Johan & jag duschade faktiskt harry igår. Så han får hålla sig ren ett litet tag till :)

Bakar banankaka för tillfället. Ett jättesmidigt recept som går fort och passar bra när man har bruna och övermogna bananer. Bättre att göra kaka på dom än att kasta dom :)

Igår hade jag städdag här hemma och idag är det tvättdag.
Men ska allt hinna med en fika med Jennie, om Johan ska fika på brandstation så tänker jag unna mig lite jag också :) Dessutom behöver jag någon som ser efter Lucas, så jobbigt att springa ner med honom till tvättstugan en gång i timmen :)

Nu skriker sonen!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0