fredag,

Hejhej!

Kom precis in från en liten promenix med Harry, vi tog den lilla svängen runt nissan. Om jag skulle gå den svängen själv så skulle det väl ta ca 10 minuter, men med Harry tar det typ 20-30 minuter. Är bara för att många rastar sina hundar där, så harry har myyyyycket att lukta på :)
Nu ligger alla mina grabbar och tar sig en liten eftermiddagslur och jag väntar på att gossip girl ska börja ^^
Och min tvätttid. ..  .

Igår var jag och lilla familjen hemma hos min farmor och hennes man. Vi skulle hämta med oss en byrå som vi fått till att ha underkläder och dylikt i. Vi har ju sååå dåligt med förvaring i vår klädkammare så det passar jättebra att vi fick en sån :)
Och när vi ändå var där blev vi bjudna på mat, hur gott som helst! :D
Dessutom var det skönt att slippa att laga mat en dag (eftersom min kära sambo inte kan laga mat så får jag jämt sköta det).
Men idag får det bara bli potatisbullar och fläsk. Orkar inte göra nått mer avancerat när jag har städat lyan och ska tvätta upp all tvätt idag.

Idag kommer förövrigt mamma,pappa och min storasyster hit över helgen. Dom saknar Lucas så mycket, den lilla beroende framkallande gullungen :)
Antar att dom kanske saknar oss andra lite också ;)
Ska ta med dom ner på stan på lördag så jag kan shoppa lite tror jag :)

Nu vakna lillkillen, så får väl servera honom lite mjölk!
Lucas blir förövrigt 12 veckor i natt - hur sjukt är inte det! Mammas stora kille <3
HEJS


Lucas i sitt gym <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0