Out in the fields,

Tjueeee!

Har precis satt mig i min soffa och börjat pusta ut lite.
Har hållt igång med städning & tvättning sedan nio i morse, samt lite frisering av Harry boy.
Så nu är det skinande rent här hemma och luktar fräscht, dessutom är nästan all tvätt upptvättad med.
Tänkte tvätta bebbe kläderna sedan med, så har man gjort det.

Sen vid fyra tiden ska jag ner till MVC för 35 veckors kontrollen.
Min vanliga bm är sjuk, så jag ska få nån annan istället.
Känns faktiskt konstigt, för man blir så van vid sin "egen" bm, man hinner ju liksom bygga upp en slags relation till varandra under alla besök.
Men men, det är ju bara det vanliga som ska göras så det blir ju nemas problemas!

Nu tänkte jag gå ut med min nallebjörn på en lite längre promenad i solskenet och sen äta lite lunch.
Spenatpasta med tomat & olivsås toppad med lite fetaost (pastöriserad såklart!), yummie! :)

Ajsing bajsing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0