In & ut,

Hej på er!

Fin lördagsmorgon vi har, blåsig som fasen dock.
Men vad gör väl det, ska ändå försöka njuta av en promenad med Harry sen :)

Jag skulle ju jobbat idag egentligen, meeen det blir aldrig riktigt som man har tänkt sig ibland..
Igår kväll så fick jag lite blödningar nere i mufferiet och så slutade bebis röra på sig.
Jag fick panik så vi ringde till förlossningen och dom sa åt oss att komma in då dom kunde undersöka mig.
Väl där inne fick jag göra ctg och hjärtljuden såg bra och jämna ut på bebis, dock så hade jag täta och kraftiga sammandragningar. Så dom ville göra ultraljud och undersökning därnere för att se så att allt såg ok ut.
Och det gjorde det :) Antagligen var det bara ett blodkärl som hade brustit trodde doktorn.
Han tyckte dock att jag skulle vara hemma så att det inte skulle sätta igång på riktigt, det är ju lite tidigt fortfarande.
Så han skickade hem oss och sa att vi var välkomna om sex veckor igen, hah! :)

Idag ska jag bara ta det lugnt då.
Men har faktiskt börjat klicka in Harry. Och han fattar!
Klick = godis, men vad jag vill att han ska göra är inte så lätt att komma på.
Men han bjuder till, så oddsen är goda för att vi blir ett bra klickerpar :)

Blää, jag mår illa så ska ta mig lite bubbelvatten och se om jag kan rapa upp skiten.

Morsning!


Vår älskade bebis när h*n låg och sov igår! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0