HE'S BACK,

Fatta så glad jag blev innan när jag var på affären och skulle handla lite mat.
När jag hade tagit allt jag skulle ha och skulle precis gå för att betala så såg jag honom;
RAFFAELLO!

Minns ni dom små runda kokosbollarna med nån vitfyllning samt en liten mandel?
Dom fanns när jag var liten iallafall och jag älskade verkligen dom och sen försvann dom.
MEN NU JÄVLAR ÄR DOM SMÅ DYRA RACKARNA TILLBAKA!
En liten ask med några ynka bollar i kostar 35 pix, men fan så värt det är ska jag säga er! :) 

Så ikväll är det tv-onsdag: Sveriges mästerkock, grey's och sen off the map och det ska jag avnjuta med lite raffaello ;)

Annars så har jag jobbat idag och de gick bra. Efter jobbet åkte jag hem till la familia för lite fika och sen lurade jag min storasyrra en heldel! Haha, galet skoj var det!
Ptja, annars så har jag inte gjort så mycket mer ^^

Eller jo, blivit beroende av en gammal Maddy Prior låt. Dock gillar jag faktiskt Loudon Wainwrights cover bättre.
Jag skäms lite för jag brukar vara så emot covers, men fan den är mycket bättre! :D


men men, nu blir det tvn som gäller all night long!
Bye!!



This is what Im talking about !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0