Förrvirrad,

Hej!

Idag är det fredag och det innebär att mannen kommer hem!
Fint som schnuuuuus äre!
Men han är inte i mullet förens vid 16.20, så innan dess ska jag åka in till könköping och hämta mina systrar.
Endast för att dom mutar mig med muffins & fransk hotdog. Me and bebbi like it a-lot!
Tror att dom tycker det är bra att dom har en fet syrra för en gångsskull ;)

Usch blev så rädd innan idag förresten!
När jag var ute med Harry så trampade han snett med sitt ena bakben och skrek till som tusan och kunde inte röra det. Jag fick panik och rusade in och la han på sängen och masserade benet samt stretchade det.
Förhoppningsvis sträckte han bara till det för han går som vanligt igen utan hälta och sådär.
Hoppas till gudarna att  inte hans skada har gått upp igen, för då får jag panik på riktigt! Orkar inte med ännu en operation...

I helgen är det annars jobb som gäller på IKEA.
Bara så ni vet.

Men nu blir det stan!
BYEBYE!



Sjukt bra låt som jag spelar flitigt här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0