Attitude,

Hej!

Sitter och lyssnar på Misfits, deras låtar blir fan aldrig dåliga.
Men jag är väl inte lika fanatiskt frälst i dom som jag var en gång i tiden, haha.

Tänkte ta och börja fixa iordning mig snart, ser ut som ett sprängt rövhål. Men med lite make-up så ska jag nog se lite levande ut igen :)
Sen efter det ska jag  bege mig hem till Isabelle & Ellie och käka lite mat är det tänkt. Mysigt!

Igår var jag förövrigt hos min bm och gjorde det vanliga, tog lite prover, mätte mage, lyssnade på bebbes hjärtljud och vägde mig osv. Allt såg bra ut och som jag trodde så har bebis vänt sig med huvudet neråt, men om bebis vill så kan hen ju fortfarande vända på sig. Men allt såg annars bra ut med både mig och bebis, jag hade iaf inte gått upp nått mer, så på 32 veckor dvs 8 månader har jag gått upp 13 kg. Känns helt okej faktiskt!
Efter jag vart hos lena så gick jag och klippte av mig håret. Var arg på mitt burr på morgonen eftersom jag inte kunde frisera det och eftersom jag är världens mest impulsiva person så ledde det till att ca 15 cm åkte av. Men nu ångrar jag mig lite, haha, typiskt mig!
Meeeen de växer ju ut igen! :D

Efter det åkte jag hem till Issa som bjöd på fika och trevligt snack. Hennes katt var däremot inte så trevlig mot Harry. Hon morrade fan värre än stor snarkande tomte, men ska ta med honom idag också så hon förhoppningsvis vänjer sig vid honom :)
När issa skulle åka och hämta ellie på dagis så for jag och harry boy hem till oss och gjorde mat och sen tog vi tag i lite städning. Så ja, det var väl det ^^.

Idag är det förövrigt 1 år sedan jag lurade alla som läste min blogg att jag var preggo. Haha, inte visste jag att jag skulle sitta här ett år senare smällgravid! Väldigt komiskt! :)

Imorgon ska jag förmodligen på Taruns hälsomässa i skövde igen, tredje gången isf. Att bli spådd är alltid kul, samt att gå på seanser^^

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0