What have I done,

God aften!

Har precis kurrat ihop mig i sängen efter sista kissesvängen med dogsen. Så nu ligger dom här och snuffsar så mysigt med mig :)

Min lediga dag har vart ganska så produktiv trots allt. Sov visserligen aplänge, men annars så.
Har hunnit med att städa min bil, inte tvättat utan bara städat. För det behövdes, den var verkligen full med massa bröte och skit.
Kirrade även några tvättar och plockade i mitt rum och gick självklart ut med dogsen.
Sen efter det lagade jag färsbiffar med ris och kallsås som sagt. Och vet ni? Dom blev goda!
Gjorde dom med ajvar, svarta oliver, bacon och lök, och självklart ägg, ströbröd och lite kryddor. Gjorde även  några nyttiga till Mamma med som håller på med viktväktarna, fast dom bara föll ihop hela tiden så dom vart inte så lyckade.
Men men. Sen lite senare så kom även Jonna på besök, då tog vi hundarna på en liten längre promenix och praaatade en massa.
Dock behövde vi prata mer så vi lämnade hundarna och fortsatte själva till affären så jag kunde inhandla lite saker till mitt nyttiga höst nya liv, hahaha! ;)
Bidde olika sorters grönt thé, skorpor och sen ingredienser till müsli som jag skulle göra.
Så sen när vi väl kom hem till mig så blandade jag egen som blev såå god och tuggig, hah! :)
Hade bara vanlig basmüsli och sen blandade jag i solroskärnor,pumpakärnor,torkade aprikoser och sen linfrön. Bra för magen och jäkligt nyttigt som man håller sig länge på med andra ord.
Efter det satt vi bara och skrattade åt Jonathan  i bröderna lejonhjärta typ. Han är speciell :D
Sen åkte hon hem och jag hamna här.

Så ja jag tycker jag har vart lite duktig idag iaf :)
Imorgon blir det jobb som bufféansvarig igen. Kort pass men jobbigt ändå.

Jaja, nu tänkte jag chilla till en film eller nått.

God natt!






I hope you feel the way I do
I hope you give yourself up too
I’m damned to feel the way I do
What have I done
to fall so hard
for you


Why won't you give me a call?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0