En snabbish,

Hej!

Tänkte bara en kort snabb bloggning såhär medans jag sitter och lyssnar på sköna rockbruden Alannah Myles nu innan jag sticker till jobbet.

Innan när jag käkade lunch passade jag på att kolla på gårdagens avsnitt av kniven mot strupen med Alexander Nilson på tv3play.
Hahaha och seriöst, den mannen har verkligen gjort min dag!
Satt fan och skratta högt för mig själv när han kom med både sina rackarns härliga verbala uttryck samt hans kroppsspråk!
Särskilt när han hittade en burk med rutten sill. Haha, då var jag till och med tvungen att spola tillbaka för att få se det igen! :D
Kolla på det om ni inte sett det, ni kommer få er ett gott skratt vill jag lova :)

Men men, nu ska jag åka till jobbet som sagt. Kul jul? Vi får se.
Stänger med Rassim och Klara ikväll och då kommer det gå fint, för dom är riktigt bäst att jobba med!

Sen efter jobb ska jag åka och hämta Johan på stationen, en impulsgrej vi bestämde sen igår kväll.
Vi ska prata och umgås vilket vi behöver :)

Yeap. That's it.

Hejs!



Mannen, myten - LEGENDEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0