"Det är fortfarande samtal före"

Urk, vad jobbigt det är att sitta i telefonkö. Tur att man har högtalartelefon iaf så man slipper gå med luren fastklistrad vid örat. Lagom svettigt det skulle bli.
Jag fick vänta i telefonkö i 53 minuter för att avboka en tid hos rehab och sedan få en ny. Tog väl en sisådär 2 minuter kanske. Otroligt värt!
Hann både laga mat, äta den och dricka kaffe under tiden.

Strax blir det att bege sig till jobbet och kirra mat till hungriga gäster som är sugna på grillbuffé.
Fast innan dess blir det en liten promenix med dogsen i det härliga höstvädret. Riktigt fint väder idag faktiskt :)
Surt att man måste jobba då.
Men men, liiite pengar blir det iaf.

That's all for now. Bye!


Jag vet att jag är hemsk. Men jag gillar denna bilden.
Man verkligen ser paniken och skräcken hos den stackars kalkonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0