wellwellwell,

Hej på er!

Dagen bidde inte riktigt som beräknat idag. Fick jobba fast jag var ledig. Meen, de var bara mellan 9 - 13.30 så det var ju visserligen inte så farligt. Men de var baskemig inte kul att bli väckt klockan 8 på morgonen och få stressa sig igenom både dusch, frukost och medicinering. Men men :)

Till jobbet kom jag illamående och öm i benet. Stack mig förmodligen i en nerv för jag har fortfarande så förbaskat ont.
Har jag sagt att jag hatar sprutor?

Nu tänkte jag ligga och gosa med dogsen i sängen med en film och ta igen lite förlorad sömn ;)

Bye for now!



Mina tre vovvsingar ;)
Nee skämt osido, några av dom fina vargarna på kolmården som jag och mina
gymnasieklasskompisar fick klappa! Fatta hur bäst det är att gå naturbruksgymnasium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0