tjockis,

Hej.

Har precis packat min väska inför helgen. Hoppas dock på att min bil kommer vilja starta imorgon?
Min bil är så död att man inte ens kan vrida om nyckeln. Hurra vad bra!
Saab som ska vara svenskt och inte ens tål lite svenskvinter.
Haha, eller lite och lite. Ni ska se all jävla snö som finns!
Typ 55 cm tror jag vi är uppe i nu. Awesome va?
Usch, hatar snö. Förutom på julafton och nyårsafton, då tycker jag om det.

Idag har jag annars bara skottat, vart ute med dogsen och försökt att INTE HALKA (farligt för både mig och bebis) och sen fått mat av lillasyrran och sen kollat på tjorven och mysak. Seriöst, Skrållan är ju helt underbar!
Om jag får en flicka så ska hon bli som Skrållan!
"Moffa, du har hår i näsan. Är de morrhårr? Morra Moffa!"

Om pappa lyckas få igång min bil så ska jag slira iväg till affären sen och köpa låsspray så jag har det..
Och imorgon så ska jag svänga förbi biltema och köpa skyffel, rep och andra bra saker som är bra att ha om man nu skulle fastna på vägen :P Även om jag fick dålig lön denna månaden så ska jag kirra det. För det är faktiskt bra att ha det med sig hela tiden!

Ikväll ska min pojkvän åka och se Rasied fist med dom flesta i hans pluton antar jag. Och nej jag är inte alls nått avis! Jag har ju hittills bara missat John lindberg trio, Håkan Hellström och nästa månad Johnossi!
Men men, allt för min bebis! 

Påtal om bebis så tänkte jag slänga upp lite bildor på min mage. Så ni kan få se att det faktiskt syns redan nu :)

baibai!!



v. 14+6  (Min svank dödar mig redan nu, tänk om några månader. Awesome! :D)


Än kan jag se mina fötter!





Bästa låten i kväll. Den går på repeat. Så fin text!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0