I love you man,

Hej :)

Har precis kollat på "Från Lark rise till Candleford", lika bra avsnitt idag som vanligt :)
Sjukt bra serie!

Idag har jag annars bara myst med Johan och sagt hej då till honom också för den delen. 
Vilket är lika tråkigt varje gång!
Annars har jag haft fyra kanon underbara dagar med honom!

Kan sammanfatta dom lite kort :)

I torsdags så skulle han komma till mig rätt sent på kvällen så jag passade på att leka med min lilla jossikossi som jag inte har sett på evigheter eftersom hon har vart och bott i amerikat.
Vi gick en långpromenad och sen bestämde vi oss för att gå och ta en fika på Landhs. Det blev en lagom 2 timmars fika med chaithé,kaka och en massa trevligt snack :)
Därefter gick vi hem till mig och la oss i min säng och lyssnade på musik, snackade och chillade läget i några timmar till. Fanns ju rätt mycket att berätta för varandra efter en sån lång tid ifrån varandra, både stora och små grejer ;)
Sen när klockan slog lite över åtta så åkte vi ner till stationen för att hämta upp min lilla Johanovic, dom fick samtidigt morsa på varndra och sen körde jag hem jossan till sig och så åkte vi hem till mitt place.
Väl hemma hos mig så käkade vi lite kvällsmat och sen gick vi och la oss och kollade på "En vampyrs bekännelse". Och jag måste säga som såhär, det var inte alls lika kul att kolla på den med JOhan som med Sara. Han förstod inte det roliga i alla spolatillbakascener som finns, haha! ^^
När filmen var slut, låg vi och prata och myste lite innan vi somnade.

I fredagsmorse var det väckarklockan som väckte oss. Var tvungen att gå upp hyffsat tidigt eftersom jag skulle till vårdan för att få hjälp med mina sprutor som jag har börjat ta nu.
Hon som visade mig hur jag ska ta min spruta tyckte jag var en riktig talang på det hela (hmpf?) och johan tyckte jag var duktig ;) Efter vi vart där så åkte vi hem och fixade lite hemma i några timmar innan vi åkte iväg för att kolla på hemlis (vilket var det bästa på hela dagen) :) När vi vart där ett litet tag så åkte vi vidare för Johan behövde köpa sig ett par rejäla kängor och det hittade han verkligen. Dyra som fasen var dom också, men han behöver det när han ska vara ute i skogen och leka krig min lilla officer.
Därefter åkte vi vidare till min Mormors grav för att lämna lite rosor för att jag inte kunde komma förra helgen när det var alla helgona och sen självklart för att jag saknar  henne av hela mitt hjärta!
Sen när vi vart där så åkte vi hem, köpte med oss pizza och fettade oss lite. Lite senare på kvällen så spelade vi spelet med andra ord med mina päron, det dracks öl och vin och käkades lite snacks. Var riktigt trevligt och självklart vann jag och johan flest gånger! :D Sen när vi inte orkade spela mer så kollade vi på det sista av idol och sen gick jag och johan ner i min säng och kollade på scary movie 2 och självklart så somnade han efter 10 minuter ^^

I lördags så drog vi oss länge i sängen och mös en massa eftersom det var vår halvårs dag och allt :)
Sen duschade vi, fixade oss iordning, käkade frulle, gick med hundarna och sen tog vi bilen till göteborg.
Vi bestämde oss för att gå på julmarknaden. Haha, jag var jättesocial och somnade i bilen och var så vacker med min öppna mun :) Väl inne på liseberg så kollade vi först runt på allt för att se vad som erbjöds och det var massor av små stånd,några djur från arkens zoo, lite karuseller var också öppna, och självklart massa chokladhjul osv.
När vi kollat runt på allt så gick vi och åt på järnvägsrestaurangen. Min mat var mindre god men johan gillade sin så det var ju bra iaf ! När vi ätit så gick vi runt och handlade massa saker, mest ätbara saker såsom kanderade mandlar, fudge och churros!  Sen försökte Johan vinna saker åt mig meeeen icke sa nicke, så jag fick vinna två små gosedjur åt mig själv, haha.  Efter ett par timmar med massa julemys på liseberg så bestämde vi oss för att bege oss hem, mätta och belåtna. Väl hemma så kollade vi på så mycket bättre och sen gick vi ner och kollade på en annan film innan vi fick och la oss.

Idag har vi myst i sängen, promenerat med dogsen, kollat film, käkat och fikat med päronen och sen myst lite till innan det var dags att säga hej då som sagt.

Otroligt mysig helg som sagt!
Nu är det en och en halvsvecka med jobb som jag har framför mig innan jag kan få träffa han igen :/
Hatar det...

Nu ska jag sova iaf!

God natt!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0