frichdak,

Helluuu!

Ligger i sängen och har precis ätit upp en låda med physalis (stava) som en liten efterrätt efter maten. Mene, jag är fortfarande hungrig, haha.
Ska kila iväg till affären sen och köpa ingredienser så jag kan göra våfflor.
Blev såå galet sugen på det! Det och GB sandwich glass.
Haha sjuka saker man kan bli sugen på bara sådär egentligen!
Denna veckan har jag annars bara velat ha broccoli och salta samt sura hårda godisar typ. Har haft de i tre rätter denna veckan, i en soppa, i ett par biffar samt i en rotfruktsgratäng. Men fan vad gott det är. Broccoli alltså.

Idag ska jag leka med Jonna. Men hon är seg som vanligt.
Alltså säger man att man ska ses vid 4, ptjaa.. Då är hon klar vid 8 kanske?
Mene, jag gillar henne ändå. Förutom när hon är seg villsäga..

Annars i helgen så blir det bara att slita arslet av sig på IKEA. Hatar att jobba helg där.
Alltså mina arbetskamrater är bäst. Men det är själva tempot och alla jobbiga kunder jag hatar.
Varför ska alla äta på ikea på helgen för? Visst, maten är billig och god och matsalen är väldigt barnanpassad. Men ändå. Så jäkla awesome är det inte. Och är det inte mysigare att äta hemma tillsammans i stillhet?
Visst ska jag inte klaga, för det ger mig jobb och pengar. Men jag gillar inte att bli sådär stressad och övervarm att man knappt hinner dricka ett glas vatten imellan alla kunder som ska ha sina köttbullar och ytterfiléer. Och om man stannar upp för en sekund för att pusta ut så blir alla tjuriga på en känns det som.
Haha, min chef skulle sparka mig direkt om han såg detta inlägget :P
Men jag gillar självklart mitt jobb. Fast vardagar är bäst. Så de så.

Kan inte låta bli att längta efter nästa fredag då jag och Johan ska iväg och kolla på en hemlis! Åååhååå, ser fram emot det så mycket! Så jag vill att dagarna ska gå fort så det kan bli den 12:e någon gång! :)

Mene. Nu ska jag åka hem till frugan och dra henne ur hennes hus.
Orkar fan inte vänta mer.

Ciaaaao!


Haha, hitta en gammal bild på mig och lillasyrrski!
Vad ljus jag var där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0