första julbordet avklarat,

Hej på er!

Har precis lagt mig i sängen för att pusta ut efter en hektisk dag!
Idag var ju första dagen som alla IKEOR i hela sverige hade julbord förförsta gången någonsin.
Och som ni förstår så fanns det rätt mycket att göra och eftersom det var första gången för oss alla så visste vi inte riktigt vad som skulle göras eller hur det skulle hinnas med. För det är verkligen flera hundra saker som ska kommas ihåg!
Men vi fixade det! Det blev jättefint och otroligt lyckat med för den delen. Var mycket folk som kom och ville smaka på vårt stora och billiga julbord för 179 pix (79:- för dom med ikea familykort, vilket alla typ hade). Det var också jättekul att göra nått nytt på jobbet. Dock förstår jag inte hur man ska hinna med all mice an place (förberedelse)själv! Vi var tre pers som precis fixade med det, och imorgon ska man vara själv. Fy tusan vad jobbigt!
Vi måste ju göra mat till minst 350 pers som får äta hur mycket dom vill, så ni kan ju tex förstå hur många ägg som  ska delas och garneras med rom & dill osv ;)
Idag hade jag hand om allt det kallskurna och imorgon ska jag ha hand om det varma samt stängningen :)
Men men, nog talat om jobb. Får ännu mer ont i min rygg och mina leder bara jag tänker på det ^^

Det är förövrigt väldigt kul att alla som vet att jag är med bebbe är så himla snälla och söta mot mig!
Dock var väldigt många förvånade när dom fick reda på det, särskilt på jobbet haha! :)

Ikväll blir det förövrigt en massa slapperi framför tvn och sen en massa sömn. Jag behöver sova! Har sovit skit dåligt nu tack vare min onda rygg/svank.

Förresten, de märks ju att jag går på blodförtunnande! Får ju blåmärken för minsta lilla ansträngning (som gör skiitont) och sen börjar jag blöda jättelätt och mycket tillskillnad från innan. Tex så var jag inte mer än mänsklig och kliade mig i näsan innan, hann ju knappt stoppa in fingret innan de började blöda. Drygt.

Nepp, nu kallar tvn!
Ciao!




SÅ jäkla bra låt! Spelar den heeela tiden.
Dessutom så är dreadlocksmannen så söt, haha!

Kommentarer
Postat av: Ericaa

"dreadlocksmannen" Inte promoe då? ;)

2011-10-15 @ 22:57:51
URL: http://ericaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0