tråklista

Jag har så jävla tråkigt nu så tänkte fylla i denna listan. Väntar på att en film ska komma hem.
Jag mår förövrigt bajs. Känns som om de kanske är halsfluss på g. INTE KUL!

/ emma

Fullständigt namn: Emma Marie Anita Axell
Piercingar: En i näsan och en i naveln, och så öronen då men de räknas inte enligt mig :P
Tatueringar: Mina två svalor, mormors tatuering, den mexicanska skallen, kärleksparet och koien.
Längd: 172 cm
Skostorlek: 38-39 
Hårfärg: Naturligt är det brunt, nu är det mörkbrunt som skiftar i svart typ.
Fräknar: Ajjemän, har några på kinderna och näsan.
Motto: "Man kan inte polera upp en bajskorv"
Kär? Ja :)
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja.
Tycker du att du är attraktiv? Nej.
Dricker du? Ja.
Röker du? Nej.
Vilket schampo använder du? Herbal essences
Vilken parfym använder du? Varierar från dag till dag, men oftast J-LO's glowing dark, Pink sugar, DKNY, Victoria Beckham.
Vad är du rädd för? Typ allt, jag är en fegis haha! :)
Gillar du att tvätta? Ja, men inte att hänga eller vika tvätt :P
Gillar du berg- och dalbanor? Ja, fast inte såna uppskjutsgrejer eller gör loopar.

 Senaste...
Filmen du hyrde?
Hmm.. tror det var "sommaren med Göran" :P
Filmen du köpte? Forrest Gump och Evan the almighty
Låten du hörde: Heart of gold - Neil young
Låten du laddade ner? Inte en aning..
Personen du ringde? Johan
Personen som ringde dig? Johan
TV-program du såg? Family guy
Person du tänkte på? Mormor

Favorit...
Låt:
Världens drygaste fråga! Finns för många bra låtar för att kunna svara på den.
Sak att göra: Bajsa? dryg fråga igen..
Sport: Hockey.
Dryck: Vatten & Öl.
Kläder: Beror på vilket humör jag är på..
Film: P.S I love you, True Romance, Green fried tomatoes, Walk the line, Rock'n'rolla, Edward Scissorhands bland annat..
Bil: De flesta muskelbilarna men Plymouth Barracuda är nomnomnom! :D
Serie: Grey's anatomy

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
Ja.
Gråtit över en flicka? Nej.
Ljugit för någon? Ja.
Varit i slagsmål? Nja.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Ja.

Antal...
Gånger du varit kär?
Många gånger, men riktigtriktigt kär har jag nog bara vart 2-3 gånger.
Gånger ditt hjärta brustit? Många gånger..
Hjärtan brustet på grund av dig? Några gånger, men har inte orsakat det med flit iallafall.
Tjejer du kysst? Typ 5 stycken eller nått tror jag.
Killar du kysst? Hahah, har jag faktiskt inte en aning om. Tappade dessvärre räkningen för länge sedan.
Personer du har haft sex med? Hemligt för er om ni inte redan vet det ^^
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Det är faktiskt en hel del :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Hmm..2-3 gånger kanske..
Boken du läste? Heroin diaries av Nikki Sixx
Personen du fick e-mail av? En kompis ex.
Personen du fick brev av? Farmor :P
Personen du fick sms av? Johan
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hmm..Det var någon söndag iallafall..
Saken du köpte? Knäskålar till min hund? :P

Vad har du gjort idag? Jobbat.
Var det kul? Nej :P
Brukar du svära mycket? Ja, fy fan!
När stiger du upp på morgonen? När hundarna väcker mig ^^
Vad har du på dig? Slappkläder.
Vad ska du göra ikväll? Kolla på film och vara sjuk.
Vad är du allergisk mot? Pollen och Kiwi
Var har du ont? I halsen
Använder du hårspray? Ja, men inte just nu.
Kan du stå på händer? Inte längre.
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan!
Salt eller socker? Salt
Gillar du ketchup? Sådäringa
Är du glad nu? Njaae inte så.
Var du glad igår? Jo, på dagen iallafall ^^
Vad dansar du till? Bra musik som jag vanligtvis lyssnar på.
Stockholm är... ? Överskattat
Göteborg är... ? förjävligt att köra i
Kan du sjunga? Nej
Spaghetti eller makaroner? Mackisar
Land du vill besöka? Irland och Australien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0