Slimi Jimi bubby boy,

Hellooo!

Ligger in mah bed och lyssnar på soft musik och pratar lite med min gamle kamrat Rubbe boy. Han och jag är fan dryga tillsammans, dryga & elaka men vi har jävligt skoj! Längesen vi sågs dock... Så får väl bli ett Varbergs besök snart! :)

Idag jobbade jag ju som sagt med vår nya after work buffé förförsta gången. Det var faktiskt riktigt kul!
Fick först skära och hacka 75 000 kg grönsaker och sen blecka upp det och fixa och dona, sen fick jag fixa där ute där buffén är och ta fram cider, vin och öl och göra så det såg inbjudande ut :) Sen när det vart klart fick jag gå ner till bistron och hjälpa till med att langa korv, pizza slicear och mjukglass. Men det var fan jobbigt som fan, så då blev det automatiskt tråkigt, haha! :) Ska jobba samma pass på onsdag & torsdag och även minst 2 ggr nästa vecka så då lär jag väl komma in i det antar jag :)

Imorgon är jag ledig iallafall! Sköönt som fasen! Dock tror jag min dag kommer att bli lite stressig ändå.
Först ska jag förhoppningsvis klippa mig, sen ska jag & Kajsa in till stan och shoppa lite små saker och även lite hemlisar och sen ska jag nog förbi Glenn också! :D Och innan det måste jag ju hålla koll på mina 3 jobbiga men otroligt söta och underbara hundar! Så ja, det blir nog fullrölle i möron också.

Nepp, nu ska jag pilla lite navel och klia lite rääv!
Ciao bella/o!


Kvällens låt: When I was young - Coby Grant <--------

/ emma


Lite pics på Theo för er som inte sett honom! <3







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0