pollenallergi och magkatarr,

Hej.

Ligger här i soffan och småkollar på The big bang theory och mår bajs.
Jävla pollen helvete som gör att ögonen rinnner,näsan rinner och huvudet känns tungt och såsigt.
Och sen självklart, en liten klick magkatarr på det bara för att göra lördagskvällen helt suverän..
Iofs gör det inte sååå mycket eftersom jag ska jobba imorgon och inte hade tänkt göra massa ikväll, men de suger ändå att må såhär.

Igår var jag ute iallafall och jävlar vad skoj jag hade!
Jag och Kajsa satt först hemma hos mig och förkrökade och spelade spel.
Sen åkte vi in till stan vid 10 tiden och drog till olearys för att möta upp Carro. Vi satt där ett litet tag och sen kom en som heter David och gjorde oss sällskap också. Hahah, så kul de var när vi dryga oss :D
Sen tyckte jag att det var för tråkigt där, dåligt ös osv så vi bestämde oss för att dra till Bongo.
Och där var det såååå mycket roligare! Träffade massa killkompisar och drack  den ena ölen,drinken och shotten efter den andra och dansade som bara den :D
Dock måste jag bara säga en sak, de känns fan som alla skulle ragga på mig igår! Fick förklara snällt men bestämt för 6 killar för att vara exakt jag inte kunde följa med dom hem för att jag har pojkvän.
Har nog aldrig inträffat att så många har dragit i mig samma kväll, kunde de inte ha hänt för några månader sedan liksom! ;) Hahaha, nej skämt o sido. Jag är så glad över att Johan vill sällskapa med mig, för han är så bra på alla sätt och vis och jag är faktiskt väldigt kär i honom! :) (Im so gaay, i know)
Jag hade iallafall så himla kul på Bongo igår att jag var där tills dom stängde och sen åkte jag och Kajsa hem med den sena nattabussen, så jag var väl hemma vid 4 tiden nångång :)

I morse var jag bakis som faan, haha. Men de släppte sen när syrran och hennes flickvän kom förbi på fika och skitsnack! :) Fick se en as cool bild med.

Nej nu ska jag dricka cola och kolla på film, för jag mår dåååligt!

/ emma


Några bildor från igår :


Stora syrrski, jag och Kajsa på Olles!


Hahah, svepde några på raken!


Hahahaha, så sprang dom runt med mig :D


Min gamle vän Ossy och mek ^^


HAHAHA, denna bjuder jag på. En full och odräglig emma kissar :D


Kajsa med uteliggarvagnen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0