kissimurra eller kissikatt?

.Nu ska tant snart sova för hon är trött efter dagens arbete.
Gick iallafall bra på jobbet idag. Var kul att jobba faktiskt! Men det var bara för att jag jobbade med roliga människor :D
Imorgon ska jag jobba med mindre roliga människor och då kommer det att vara mindre kul att jobba. Dagen kommer att gå långsamt med andra ord.

Förövrigt så vill jag ha morgon dagen överstökad också så att det kan bli fredag nån jäkla gång.
Känns som om den här veckan har gått galet sakta.
Men det är ju bara för att jag vill åka ner till skåneland & Johan nununu! :)


Nattinatt!

/ emma


Jag brände sönder mitt arsle en dag på stranden, när jag somnade i solstolen
mitt i den gassande solen.
Så jag fick helt enkelt kyla av den i vårat lilla kylskåp på rummet.
Något jag skämdes lite för, haha! ;)


Kommentarer
Postat av: Rasmus

XD faaaaail emma biiig failll!!!

2010-05-21 @ 13:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0