En liten fråga?

Hej på er!

Ligger i soffan, invirad i mitt täcke och kollar på tråkiga tv-program. Har ont i varenda led och fryser.
Är så jävla bitter över att jag inte kan vara ute och njuta av solen och det varma vädret.
Jävla förkylningshelvete rent ut sagt.
Men jag antar att det är bättre att bli sjuk nu än sen senare i sommar när jag ska jobba mycket och sådär..

Under dagen när jag bara har legat i soffan har jag tänkt lite på en sak som ni kanske kan hjälpa mig med?
Har ni något bra tips på vart man kan hyra stugor eller dylikt?
För det är nämligen så att min kompis Kajsa inte kan fira midsommar iår för hon jobbar då, så vi tänkte åka väg nån helg innan midsommar och leka lite campingliv, grilla och förtära lite alkohol.
Så vet ni någon bra camping eller om ni vet nått ställe som hyr ut mysiga stugor så är det bara att hojta till! :)

Men men, nu ska jag ta mig en kopp chaithé och fortsätta att kolla på tv här i min klibbiga skinsoffa och nersnorade misfits tröja, hahah! ;)

Dagens låt: Reptilia - The strokes <-----

/ emma




Så hade det inte vart fyskam att bo över en helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0