Var det bättre förr?

Haha, satt och kollade igenom lite fotoalbum när jag var liten.
Sånt är så kul  att kolla på tycker jag! Man kommer plötsligt ihåg så mycket som man har förträngt :)

Lägger upp lite bilder som ni kan få kolla på :)


Jag och min allra bästa barndomskompis Elin -96! :D


När syrran och jag var påsk-kärringar hos Farfar -98 :D


Jag och min älsklings Casper, han var så lik Balder såg jag nu! <3 - 97


Jag och min Pappi sommaren -94 :)


Här har ni en stolt storasyster och hennes nyfödda lillsyrra! - 94 :D


Luciafirande med några av alla oss barn som bodde på syrénstigen :P
Therese,Becka,Rebecca,Syrran,Marie och jag.Hahha, minns att dom lyktorna blev as varma, så det är därför Therese och Carro bara håller med några fingrar :D


Midsommarafton, lillasyster och jag i min fina sjömansklänning -95!


Halloj kinden!


Charlie när han var bebis <3


En av alla fåglar som vi har haft. Men Börje var mest älskad utav dom alla, han var som min elaka storebror <3



En av alla våra reptiler vi har haft. Alla mina kompisar var skiträdd för honom
men jag gillade honom galet mycket fast han bet sönder mitt ena finger :P

Lite nyare bilder på mina älskade sköthästar som jag hade hand om i 4 år :)


Radar, Remir och lilla Jaffa, mina absoluta favorit pojkar <3



Lilla Remir som var 1.88 i manken. Allas lilla bebis <3


Hahah lilla Jaffa, han var så söööt med sin lilla pannlugg! <3

/ emma

Kommentarer
Postat av: Josefine

ÅHH, Jaffa, Remir och Radar!! Vilka minnen vi har därifrån.

Jag kommer ihåg när jag skulle lära dig att trava, det gick ju som det gick ;)

Eller när vi "lekte" med Nicke uppe på vinden, HAHAHAH!

Eller när vi åkte ut till stallet med Schander och dom och vi piskade honom ashårt!! Hahahah, kommer du ihåg? :D :D

2010-03-29 @ 20:34:15
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0