Jobbsökning,

God afton!

Nu har jag precis sökt två jobb, så nu gäller det bara att hålla tummarna för mig! :D
Jag sökte ett i Gävle på Furuvikens djurpark och sen ett i Norrköping på Kolmården (andra året på raken), jag vill verkligen bli djurskötare!
Det är det jag kan i grund och botten och det är det som intresserar mig allra mest.
Jag skulle med glädje jobba på en djurpark för att mocka tung elefant skit för en skitlön bara för att få tillbringa lite tid med djuren. Bara få sitta och titta på dom gör mig lycklig :)
Och nu när jag har suttit och kollat på Djursjukhuset halva dagen så har jag verkligen blivit inspirerad till att jobba på djurpark ännu mer.
Så nu är det bara att hoppas, mer kan jag inte göra! :)

Förövrigt så äääälskar jag han programledaren i Djursjukhuset, han är så jäkla skön och rolig! :D
Han skulle jag kunna gifta mig med bara för att han är så rolig, humor är fan det bästa jag vet!

Sen imorgon så tänkte jag söka till en till grej, men jag säger inte vad. Det får fasen bli en hemlis! :D

Det var allt jag hade att säga!
God natt!

Kvällens låt: San francisco (Be sure to were flowers in your hair) - Scott Mckenzie <-------

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0