20!

Hejsan hoppsan lillebror!

Sitter här med magkatarr och lyssnar på musik, inte ett dugg ovanligt - jag vet! :)

Jahopp, nu var jag 20 då! Fyllde år igår för den som har missat det, hela dagen var jätte mysig och jag fick bestämma allt, ehehe ^^

Men jag kan ju skriva om lite utgången i lördags först..
Isabelle kom till mig runt 3 tiden och då började vi göra oss iordning och småpimpla lite alkohöl..
Sen vid 17.50 så tog vi tåget in till Jönköping. Meeen, vi hann bara åka typ 3 minuter innan vi hörde hur tåget började tuta som fan.
Tuut, Tuuuuuuut, TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!
Sen dunkade till som fan 2 gånger, och det så skvätte det upp massa blod på rutorna. Och det ska tilläggas att jag och Issa satt längst fram så vi kände hur det dunkade till extra mycket.
Sen så tvärnitade tåget och lokföraren sprang ut från sitt lilla bås och sprang ut och in flera gånger innan han tillsist ropade upp i högtalarna att vi hade kört på 2 älgar och att den ena hade fastnat under tåget, på spåret så om det fanns någon frivillig så var dom välkomna fram att hjälpa till.
Och mycket riktigt, det fanns mycket hjälpsamma och nyfikna människor på tåget som anmälde sig. Och gissa vem som var först med att anmäla sig och sist med att komma in?
Jo, en fet jävla tysk med en skit stor kamera runt halsen! :D
När han tillsist kom in så kunde inte Isabelle hålla sig utan frågade om han fick några fina bilder?
Och då sa han med sin tyska brytning glatt:
-Jajjemänsan, detta var min första älgolycka här i sverige! Det var stort,blodigt och fint! :D

Hahha, vi kunde inte hålla oss för skratt utan dog lite där.
Vi kom iallafall fram runt 40 minuter senare och halva tåget var fult med blodstänk,så jävla nasty.
Jag och Issa visste att vi skulle få vänta as länge på bussen som skulle ta oss till Bymarken, så vi tog en taxi istället, bekväma som vi är :)
Hemma hos Syrran & Anna var det redan rätt mycket folk och mer kom det ju senare klockan blev.
Mycket trevligt med Lebbfest vill jag lova, haha! ;)
Sen när klockan blev runt 22-23 tiden ringde vi efter en taxi så åkte jag,Issa,Carro,Carro och Camilla in till stan. Vi gick först till Oleary's och träffade trevligt folk, nytt som gammalt, dansade och drack. Issa fick ett skit bra ragg vill jag lova, han bjöd oss till deras bord, med nästan bara killar, rätt fagra var dom också ;) Sen så bjöd dom oss på drink efter drink, så jäkla nice!
Sen så tröttnade vi på olearys och stack till Centrum och mötte upp Vigge,Carlton,Robin och hans fruga. Där satt jag mest och snackade med massa olika folk och hade trevligt innan jag blev såpass hungrig att jag drog med Issa till sibylla och käkade deras goda pommes och korv. Fint fyllekäk det där! ^^
Sen så tog vi den sista nattbussen hem och bakom mig och Issa satte sig världens drygaste människor! 2 kristna jävlar som satt och snackade om gud och om hur dåliga människor vi är osvosv.. Fan vilket damp vi fick på dom, haha! :D Sen blev vi bjudna på efterfest med, men vi ångrade oss i sista minuten och hoppade av vid våran hållplats och stack hem och slagga!
"Du tror att jag sover, men det gör jag inte....Jaaaag gliiiiiiiiiiiiiider!" :D


I går så vaknade jag upp galet bakis, men en syster jämte mig som var lika bakis som mig om inte ännu mer, haha! :D
Gick upp som ett lik och fick massa grattis kramar och så från Mor & Far :)
Sen så käkade jag lite frulle, innan jag gjorde mig iordning och drog med Mor till affären. Jag fick bestämma vad vi skulle fika och vad vi skulle äta, fick bli världens godaste pasta sallad, den passar egentligen bäst att äta på sommarn men det sket jag i. För jag var sugen på den. Sen handlade vi lite fika, bland annat världens största tårta typ :D
När vi kom hem så skulle jag gå ut och gå med hundarna och vet ni vad Harry gjorde då?!
JOOO, HAN SA MAMMA 3 GÅNGER till mig :D<3
Mammas lilla älsking! Ska lära honom att säga det på kommando ^^

Sen så gjorde Mammi maten och den blev godare än någonsin! Sen så kollade vi på hemma video när vi var små.Jag och mina syskon var fan galet söta när vi var små och vi la verkligen såna roliga kommentarer i bland! fan vad vi skrattade åt oss själva! :D
Sen efter det så kom Sara,Kajsa, Anna och Carro och då fikade vi och så fick jag öppna paket! :)
Av Carro & Anna fick jag pengar och sånt, sen av erica fick jag massa vin, av sara fick jag Carolina gynnings parfym och ett presentkort på systemet, sen av Kajsa fick jag ett fint sprituellt silversmycke ifrån spanien, när man är rädd så ska man skaka det så det plingar för då tillkallar man sina skyddsänglar, sen så fick jag även en fin sjal! Sen av mamma och pappa fick jag Nikki six självbiografi, JLOs parfym glow in dark och sen det absolut bästa av allt! EN EGEN LAPTOP!:D
Fatta vad glad jag blev! Trodde knappt mina ögon när jag såg den! :D
Den är så fin min lilla svarta minilaptop från packard bell med inbyggd cam och mic! I LOVE IT! <3
Jag hade verkligen en kanon mysig födelsedag med dom bästa :) Jag ska bli firad av Farfar en annan dag för han kunde inte igår, sen kom farmor och Gert-ove hem från thailand precis så jag ska få pengar av dom nu i veckan :)
Dock kändes det extremt konstigt att inte Mormor var här...Det var min första födelsedag utan henne, så det var lite jobbigt. Men hon var säkert här och kollade läget :)
Jag fick ju se henne på våra home videos iallafall <3

Idag ska jag nog bara läsa i min bok och ha ont i magen.
Har redan städat lite och skottat som en dåre.
Sen i veckan kommer jag förhoppningsvis jobba i Mullsjököket från tis-fredag! :)

Men nu tänkte jag kolla på djursjukhuset! :D

Dagens låt: The misfits - Helena <----------- If I cut up your arms,if I cut up your legs would you still love me anyway?

Lägger upp lite bilder från i Lördags, tog dock inte så många..

/ emma


Lite quinnofolk när vi kollade på melodifestivalen en sväng.
Jävla gays alltså! ;)


Petra och Issa :D


Innan vi skulle köra "så ska det låta" vilket jag självklart vann!


Fia, Camilla, Carro och Petra :)


Issa och Anna, hahah! :D


Jag och syrrski!


Camilla och Issa på Olearys! :D


Jag och Carro :)


Issa och hennes ragg ;)


Några av pågarna, plus att issa ser ut att ha kul i hörnet! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0