update,

Harry är hemma nu. Fast med mindre goda nyheter från veterinären.
Dom i göteborg har gjort fel på hans högerben så att knäskålen sitter på insidan av knät istället för fram på det.
Det är därför han haltar.
Så dom ska operera det igen, fast här i Jönköping då.
Dock ska jag vänta tills efter sommaren när rötmånaden är slut och så.
Så att han kan få bada och slippa infektioner osv i sommar.

SÅ snart kommer han få gå igenom samma jävla helvete igen. Tycker så jävla synd om min hund!
För han är en sprallig och glad hund som vanligtvis njuter av livet. Men nu så kommer han få mest ligga stilla under en lång tid igen. Man känner sig verkligen så JÄVLA hjälplös.
Dessutom, så kommer JAG få betala hela operationen själv eftersom försäkringsbolaget inte täcker detta. Fast det är DOM som har gjort fel och INTE JAG.
Ni kan ju fatta hur kul det kommer bli att punga ut dom pengarna.
Kommer ju inte kunna flytta hemifrån höst nu som planerat för att alla pengar kommer gå till min plutt.
Det är sjukt vad man offrar för dom man älskar.

Nu dricker jag min härligt rökiga whiskey och lysssnar på blues. Det ända som har vart bra idag typ.

Men nu vet ni läget iallafall.

/ emma







Jag kan inte längre existera normalt
Ena dan är ej den andra lik
Och jag har försökt att ignorera dig totalt
Även om jag vet du är unik

Känslorna som bränner är plågor för mig
Och ändå vill jag hålla dig kvar
Även om jag känner en längtan till dig
Frågar jag och kräver ett svar

Är det de här du kallar kärlek?
Vill jag inte längre va' med
Är det de här du kallar känslor?
Är det inte någon idé..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0