The logical song,

God kväll!

Ligger och lyssnar på Enya i hopp om att kunna lugna ner mina arga nerver lite, borde liksom sova nu.
Blev så sjukt störd på 2 personer nu i kväll, och ju mer jag har tänkt på det, desto mer och mer förbannad blir jag rent ut sagt. Så fort jag tänker på det så blir jag sådär förbannad att mitt hjärta slutar slå för en sekund och jag samtidigt slutar andas (blir så när jag blir arg). Era puckon!
Gött att ha blogg att avreagera i sig i då. Eller bättre med dagbok, men min är slutskriven så jaa..Bloggen får duga.

Förövrigt så beror min dåliga uppdatering på att Johan var här från i torsdags tills på söndageftermiddag och sen har jag fått hoppa in som vikarie i Gunnarsboköket denna veckan med. Jobbar liksom från 7-15.30 varje dag denna veckan och sen när jag har kommit hem så har jag njutit av det underbara vädret och inte orkat blogga direkt.
Så ja, så ligger det till.

Har förövrigt vart nyttig denna veckan med. Cyklat till jobbet varje dag och sen cyklat runt sjön med Harry efter jobbet också. Och bara ätit nyttig och bra mat!
Duktiga mig. Nu ska jag bannemig ta tag i det här med vikten, har ändå inget bättre för mig.
Så nu ska grisen bli lite fit igen :)

Nej, kan fan inte fortsätta skriva mer för jag stör mig så på de dära människorna.
Och när jag sitter och är arg, blir jag automatiskt arg på allt och alla och stör mig otroligt mycket på allt!

Som tex nu, så var det någon tjej som skrev på sin FB "Nu ska jag äta pizza! GOTT! =)"
Seriöst. För det första, vem fan bryr sig om du äter en pizza?
Och för det andra, orka skylta med att man ska slafsa i sig en onyttig och fet pizza kl 22 på kvällen!
För all del, skriv vad du äter för nått, men skriv om roliga maträtter som vi andra får inspiritation av.

Som ni ser: jag stör mig på allt nu bara för att jag stör mig på 2 andra människor.
Och nu stör jag mig på mig själv att jag ens orkar bry mig om allt detta.

Nej vet nån vad.
Gå och knulla gubbar eller ge någon falska förhoppningar. Eller varför inte käka lite oreos, så ni kan få vrida, slicka OCH doppa!

Kvällens låt blir ändå : Supertramp - Breakfast in America <--------------

/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0