HÅ HÅÅÅÅÅ!?

Har fan sprungit runt som en dåre i hela huset för att hitta min digipass.
Men jag kan fan inte hitta den någonjävlastans!
Jag vet vart jag hade den sist och sen när jag skulle använda den så var den borta, och nu har den vart borta i en vecka typ. Jag vet att jag är en slarva, men come on. Så jävla långt bort kan jag ju inte ha förlagt den.
Jag får damp. Önskar verkligen att jag hade fotografiskt minne just nu.

Är fortfarande hemma pga vård av sjuk hund. Rätt tradigt börjar det bli kan jag säga er.
Finns ju fan inget att göra, särskilt inte med detta skit vädret.
Ser iallafall fram emot helgen för då ska jag och Kajsa ut, hennes sista helg hon kan festa på typ hela sommaren innan hon ska jobba.
Dock vet jag inte om vi ska köra på utgång i Jönköping eller om vi ska fixa skjuts in till Tidahölm och gå på Jokers car show, är galet sugen på det med.
Känns inte som att det kommer att bli så mycket bilträffar i sommar pga jobbet och för att jag inte har en sådan bilgalen pojkvän direkt, eller iallafall inte om man syftar på den sortens bilar ;)

Nepp. Nu ska jag hänga tvätt.
Kul...

Dagens låt: Bird3 - Forgot your name <-----------

/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0