Good day and night!

Fan vad bra den här dagen blev, eller ja kvällen rättare sagt! :D

Jag och min Mammi åkte till veterinären med Harry, nervöst som fasen i väntrummet kan jag lova er.
När vi väl fick komma in till själva rummet och börja prata med veterinären om allt så blev det ännu mer nervöst.
Men sen när han fick känna på benen och sen se Harry röra sig och sa att allt såg helt NORMALT ut så blev jag så JÄKLA lycklig! Men vi har iallafall bokat återbesök innan midsommar och så ska dom se om vilken slags rehab han behöver, typ simning och så :)

Sen när jag kom hem så sa Mamma och Pappa att dom kunde vakta Harry i helgen eftersom allt gick bra, så jag kan få åka till Johan imorgon!
Jag blev ännu mer lycklig! :D

Och sen sist men inte minst så hörde Jonna av sig och ville ses! :D
Har fan inte vart med den kvinnan på månader och det var verkligen jätte trevligt! Fick höra på alla hennes galna historier. Alltså den kvinnan borde fan skriva en bok om alla sina galna bravader som hon råkar ut för i sitt liv.
Den skulle sälja kan jag lova er! Sen kollade vi på Dear John också, och även hon tyckte den var underbar. Vilket inte förvånar mig det minsta! :)

Min hund har liksom fått igång mig att motionera till och med. Bara för att han älskar att sitta i cykelkorgen så har jag vart ute och tagit flera svängar med honom. Och bara för att han gillar det så mycket så kan jag inte sluta trampa, haha! :)

Så ja, som ni förstår så har detta vart en bra dag för mig!
Eller tja, det finns ett minus... Har blivit sönderbiten av mygg idag.
Har fasen blivit mer mottaglig och allergisk mot dom sen jag kom hem från egypten. Ni ska fan se vilka jävla bölder jag har fått, haha! Dock kliar dom inte lika mycket som dom betten i egypten gjorde - tack och lov!

Men men, nu ska tant ta och försöka sova eller nått!

Kvällens låt: I fought the law - Topcats <------

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0