feeling better!

Hej på er!

Jag mår så mycket bättre just nu och det beror nog faktiskt på att jag bastade innan idag.
Jobbigt men väldigt skönt! Känns som jag fick ut väldigt många sjukbaciller ^^
Mådde faktiskt så bra efter bastun att jag klarade av att göra mat, vilket jag verkligen inte har pallat dom senaste dagarna. Sen har jag vart ute med hundarna, medans lillsyrran har fått cykla med Harry.

Han har börjat halta på högerbak, vilket har gjort mig galet jävla orolig. Så han har verkligen fått vara totalt stilla liggande, vilket han verkligen INTE har gillat. Har försökt klicka med honom osv, bara för att aktivera honom lite, men då vill han gärna röra sig lite för mycket så det funkar inte heller. Då kom jag på att han kunde sitta i cykelkorgen, så han kunde få lite aktivering och stimulation liksom. Och han gillade faktiskt det! Så han åkte en liten tur igår och sen har han åkt 2 små idag med. Tänkte ta en längre med honom imorgon :)
Vad gör man inte för sin älskade?

Ska iallafall in till djursjukhuset imorgon och så ska dom kolla på hans ben och sen ta bort stygnen på honom.
Fatta hur jävla mycket jag hoppas på att han "bara" är överansträngd och att inget har gått sönder inne i benet eller att han har fått en inflamation eller nått! Dels för att jag verkligen inte orkar se honom lida och vill verkligen inte se honom gå igenom samma läkningsprocess igen. Och dels för att försäkringen inte täcker något mer nu efter förra operationerna, så vad som än kommer att hända kommer jag att behöva betala allt. Och alla som är djurägare vet ju hur jävla dyr veterinärsvård är. Senast fick jag punga ut med 10 lakan med en gång. Och jag kan ju säga som såhär att jag inte har råd med det igen.
Så snälla be ni också för att det inte är något allvarligt med hans ben! Ni skulle bara veta vilken jävla orosklump som ligger i min mage just nu. Usch, jag hatar verkligen det här!
Vill bara att min bebis ska bli frisk nuNuNU!

Slänger upp lite bilder på dogsen från idag förresten! :)

Dagens låt: Roxette - Listen to your heart <-----------

/ emma



Harry älskling i cykelkorgen! :) <3


Theo! :)


Som inte orkade gå, så han försökte åka snålskjuts på min fot, hah!<3


Dino!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sööööt :D

2010-06-02 @ 22:40:19
URL: http://baastavanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0