Byebye for this weekend,

Hej och hej då!

Har packat färdigt allt, ska bara ut med hundarna en sista gång.
Sen blir det att åka ner till skåne denna helgen igen! :)

Sov skiiit dåligt i natt förövrigt. Kändes som om någon stod och kollade på mig ifrån ena sidan av rummet.
Usch, jag hatar att känna mig iaktagen.
Förövrigt är det nått äckel som ringer hem till mig från skyddat nummer och flåsar och sen lägger på.
Lovar att det är min grannes äckliga polack kompis.Usch.

Sen nått som är helt sjukt!
Igår så kom jag och tänka på min killkompis Jakob och hans gangbang, undrade vad dom hade för sig och så nu för tiden. Var liksom längesedan vi umgicks.
Och gissa vem jag får sms av idag?
Jo, Jakob som undrar om jag vill ut och grilla och dricka bira med dom idag.
Tycker det är sjukt att jag tänkte på han igår och att han skicka sms idag, eller hur?
Jaja, jag ville verkligen det men min plikt som flickvän kallar ju! ;)
Så vi bestämde att vi ska ses nästa helg iallafall, det ser jag fram emot! :D

Men men!
Skriver på söndag kväll.

/ emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0