Night talk,

Goder afton!

Sitter här i soffan, lyssnar på musik och dricker öl. Har precis pratat med Robin i typ 2 timmar.
Och jäklar vad det behövdes! Har vart på sånt bajsigt humör hela jävla dagen.
Om jag hade kunnat och orkat så hade jag lätt kunnat yxmörda, stycka och gömma någon random person bara för att få ut allt mitt aggro. Men att prata med Robin gör mig oftast alltid glad, för vi har sån sjuk humor och fantasi!

Sedan i torsdags så har det vart rekordförsäljning på jobbet måste typ bero på det dåliga vädret och lönehelg.
Så jag har verkligen slitit som ett djur! Fått jobba över nästan varje dag och tja, slitit som sagt. Imorgon kommer det väl bli lika jobbigt antar jag! Men är ju ledig på måndag iallafall, TACK OCH LOV!
Och som grädden på moset så har Harry mått dåligt efter sin operation. Alltså vart riktigt dålig varje natt och haft diarre och grejer, så jag har inte fått sova mer än MAX 9 timmar dessa nätter sammanlagt. Så ni kan ju förstå hur pigg jag har vart och varför jag har vart på dåligt humör! ;)
Dock så såg jag på vågen idag att jag har gått ner från mina stadiga 65 kg till 61,8 kg. Fatta vad gött!
Ska vara orolig,stressad och arg jämt, för då tappar man fan aptiten! Ska börja småbanta och träna på måndag så jag kan ta tag i det här med vikten på riktigt. Min idealvikt är 58kg, tycker det passar bra till mina 172 cm :) Hahah, ni får ursäkta mig! För det VÄRSTA jag vet är folk som sitter och lipar över sin vikt i sin blogg, det är verkligen folk med dålig självkänsla och självförtroende som ber om uppmärksamhet. Och nu gör jag det själv. Men jag är bara ärlig, och ber inte om uppmärksamhet, tro mig! :) (Inte för att jag menar att jag har bra självkänsla eller självförtroende, men bara så att ni vet liksom!)

Förresten, jag skrev ju häromdagen att jag kände på mig att nått skulle hända om ni minns det?
Idag när jag körde in till jobbet så hände det en bilolycka inne i stan. Om jag inte hade bytt körfält hade det kunnat vara jag som krockade, undra om det var det jag kände på mig?
Det var otäckt att se, medtanke på att en av mina värsta mardrömmar är att krocka.
Den ena bilens sida blev helt mosad och så satt en liten pojk på den sidan med, så dom fick dra ut honom på gräset och sådär. Men som tur var verkade han mest chockad!

Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig snart. Är galet trött!
Undra hur länge jag kommer få sova i natt innan min hund ska bajsa ner mitt rum och väcka mig?
Usch, jag tycker så synd om mitt lilla hjärtegull! Man känner sig så hjälplös liksom!
Men det är även jobbigt att inte få sova...Då blir jag som sagt ingen snäll männsika.
Imorgon är det bara bra folk som jobbar i linen så det kommer nog gå bra! Fast man ska inte ropa hej förens man är över bäcken antar jag.

Förresten så saknar jag min Mormor nått så galet! Har tänkt på henne en massa dessa dagar och skulle så gärna vilja att hon fanns i livet. Skulle vart så skönt att kunna få åka hem till henne och hennes lilla lägenhet och kunna prata i flera timmar, titta på tv, äta hennes goda mat, reta Nisse (hennes undelat), bli nerbäddad i hennes hårda och obekväma säng och sen bara bli allmänt bortskämd och få känna sig liten och hjälplös, fast det skulle kännas som om hon löste alla bekymmer. Är iallafall överlycklig över min "Mormor-tatuering", för varje gång jag tittar på den så kommer jag och tänka på henne och fylls av värme och dessutom är den så himla fin! :)

Oj, nu dunkade det till som fan i huset och alla hundarna började typ skälla.
Kanske Mormor som är här och tittar till mig och känner alla mina tankar om henne? :)
Fast måste erkänna att jag blev lite rädd :P

Men men nu är det bäst att kissa av hundarna innan jag somnar här i soffan!


Kvällens låt: Goodbye my lover - James blunt <-----------


Over and out!
/ emma




Johnny hade nog en lika bra dag där som jag hade idag!
Känns som vi förmedlar våra känslor på samma sätt iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller så kanske dom gör det för att skriva av sig och inte för att be om bekräftelse, du vet att en blogg är som en dagbok?

Jävla idiot.

2010-07-25 @ 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0