lista woop woop!

Tio första:
Första bästa kompis: Elin Johansson :)
Första bil: Eggbert, min mazda 121:a som dog på w&w i varberg förra året.
Första kärlek: Haft så många både när det gäller djur och människor :P
Första husdjur: Mitt första egna var en guppy :P
Första semester: Första i sverige vetetusan men utomlands så var det bulgarien.
Första jobb: Började sälja Expressen som 12 åring, räknas de? Haha :D
Första köpta skiva: Säkert absolute music eller BSB typ:P
Första riktiga kärlek: Lars.
Första piercing: Om det räknas så var det i öronen när jag var tre bast, annars i läppen när jag var 15!
Första konsert: Jag minns fasen inte :D

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Ett par glas vin i måndags.
Sista bilfärd: När jag körde hem från jobbet i Jönköping innan.
Sista filmen du såg: Eclipse
Sista ringda telefonsamtal: Till Mammi.
Sista bubbelbadet: Flera månader sedan, var när jag var sjuk och hade feber iallafall!
Sista spelade cd:n: Guitarr Heroes med bla Hendrix, Clapton och Kiss.
Sista kyss: I söndags när jag skulle åka hem från Johan! <3
Sista gången du grät: För någon vecka sen när jag tänkte på massa jobbiga saker.
Sista måltiden: Klockan ett idag på jobbet!

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Har försökt, men gick inte så bra direkt :P
Blivit arresterad: Nja, poliserna har väl kommit och hällt ut ens alkohol när man var liten. Och så har dom kommit och lyst med ficklampa på en när man har vart på för vilda hemmafester.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nästan! ;)
Fått ditt hjärta krossat: Eh ja, BIG TIME!
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej.
Haft ett one-night-stand: Ja..
Busringt till nån: Hahah vem har inte? Palla äpplen och busringa var ju höjden av "olagligheter" man sysslade med när man var liten.

Sju saker du har på dig:
1. Svarta trosor
2. Svart bh
3. En oversize tröja 
4.
Jeans
5. Svarta strumpor
6. Smink
7. Harry på en handduk i mitt knä

Sex saker du har gjort idag:
1. Sminkat mig
2. Kört bil till och från jobbet
3. Gjort mat
4. Portionerat mat
5. Ätit lunch
6. STRESSAT

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. Mina hundar
2. Musik
3. Godis
4. Alkohol
5. Min dator

Fyra personer du kan berätta allt för:
Allt kan jag aldrig berätta för någon mer än min dagbok.
Men annars är det Jonna, Sara, Kajsa och Mammi! :)

Tre val:
Svart eller vit: Svart
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Äga en Miniatyr Bullterrier
2. Lära mig att tycka om mig själv bättre kanske?

En sak du ångrar:
1. Att jag inte kramade min Mormor den sista gången jag träffade henne i livet.


Snodde denna från min frews blogg! :)

Nu ska jag strax sova. Är helt död efter jobbet eftersom vi har haft ännu en rekordförsäljningsdag på jobbet idag, fick jobba över mer än en timma liksom. Kommer nog bli lika "skoj" imorgon.
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0