I love the way you lie,

God kväll på er!

Ska alldeles strax dra mig tillbaka och kasta in handduken för den här helgen. Som har varit bäst som alltid när jag umgås med Johan :)

Kom iallafall ner till helsingborg på kvällen och då kom Johan och hämtade mig som vanligt och så körde vi direkt hem till Höganäs. Det första vi gjorde när vi kom hem till honom var att gå ner till havet och känna på vattnet, han bor inte alls många meter ifrån havet så det tar inte många minuter att gå ner dit. Och det var jätteskönt i vattnet, hade gärna badat men vi skulle käka med hela hans familj så det bidde inte så.
Vi käkade iallafall god middag som hans mamma hade gjort och sen efter det satte vi oss och kollade på skräckis och hade torsdagsmys med chips,dipp och hemmagjord flädersaft - yummie!
Vi kollade iallafall på Paranormal Entity. Den var i samma stil som paranormal activity. Men jag hoppade faktiskt till mer av denna filmen. Och det ska tilläggas att Johan också tyckte den var obehaglig! ;)
Efter att vi hade sett filmen så gick vi faktiskt och la oss, för vi båda var rätt trötta:P

På fredagen när vi vaknade så gick vi upp och käkade frulle och sen fixade vi oss iordning för beachen.
Vi gick ner och la oss och på kvickstranden och jag hoppade i vattnet med en gång, haha!
Sen när även Johan doppat sig och vi låg och chillade i vattnet så kom det en krabba och försökte krypa in i johans badbrallor och nypa han. Det var lite småkul, haha! :)
Vi låg iallafall på stranden och njöt av sol och bad i några timmar innan Jolle kom och tyckte vi skulle åka och handla inför kvällen typ.Och så bidde det.
Vi åkte till city gross och handlade grejer till grillspetten som vi skulle göra osv. Sen åkte vi hem och la maten i marinad och sov nån timme och sen gjorde vi oss iordning innan Jolle och Casey kom.
Vi satte på grillen, och jag var lätt kvällens barbecuemaster. Vi käkade, drack, lyssnade på musik och njöt av sommarkvällen :) Sen lite senare på kvällen så gick vi och satte oss på stranden och drack några bärs och sen gick vi vidare till nått litet ställe och skakade rumpa och drack shots med guld i.
Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer, för jag blev bajsfull även att jag inte ens överdrivet mycket.
Men hem kom vi :P

På lördagen vaknade jag upp klockan åtta på morgonen, torr i munnen som en jävla öken och kissenödig som en jude. Gick upp och drack och kissade och sen gick jag och la mig igen. Vaknade vid 12 då Johan gick upp. Haha, han mådde lika bajsigt som jag :) Vi låg i sängen och kollade på filmen Grind och försökte vakna till liv. Och efter attv vi hade duschat, käkat och vart nere vid havet och käkat kulglass så började vi sakta men säkert vakna till liv igen. Vi segade oss igenom dagen och sen på kvällen beställde vi kinesmat och sen kollade vi på Snabba Cash.
Jag tycker verkligen den filmen var kalasbra. Dock måste jag låna den boken av Johan, för det var några saker jag inte fattade och som jag gärna skulle vilja ha koll på. Efter vi kollat på filmen så gick vi och la oss :)

Idag så låg vi bara i sängen och sen åkte vi in till Hbg och fikade och hade det mysigt innan jag skulle ta bussen hem.

Usch, kommer dröja minst 2 veckor innan jag kan träffa min fina pojkvän igen eftersom jag ska jobba. Plus att Harry ska operera sig på tisdag igen. Usch, börjar få ångest för det här med jobbet och Harry.
Samt att Johan bor så långt bort. Vilket han visserligen inte kommer göra så länge till eftersom han kom in på sin utbildning i skövde :)

Men men.. Nu måste jag verkligen sova eftersom jag ska upp vid 5 imorgon och sen ska Harry till göteborg.
BLÄ!

Kvällens låt: Staind - So far away <--------------

/ emma



On tha beach! :)


Efter ett par bärs och massa mat ser man ut så här :P


Första officiella pussbilden, det ni! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0