Bajbaj!

Idag ska jag åka ner till mina fina pojkvän.
Ska bli kalas att åka ner till skåneland igen, var ett tag sen jag var där nu.
Och jag vill bada i havet, har bara badat i röda havet än sålänge iår. Visserligen dög det mer än väl, särskilt när jag fick simma med delfinerna.
Men de är ändå nått speciellt med svenskthav, sommarkänsla på högnivå liksom! :)

DOCK!
Så hade jag mer än gärna åkt ner till varberg i helgen, det är ju Wheels and Wings i helgen ju.
Skulle blivit 6:e året i rad som jag skulle åkt dit liksom. But I guess that those days are over now.
Sara och jag har ju åkt varje år och nu är hon ju hemma med bebis, så det skulle inte bli samma sak utan henne.
Dessutom har jag ju massa history där nere i varberget också.
Men men.. Så äre si!

Nu ska jag iallafall sminka mig och sen åka till systemet ett sväng och sen tar jag bussen till skåneland.

Keep fighting the good fight sir!

/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0