Töntlista ,

Året nollnio.
Alla ska svara på nollnios frågor för att få ett bra år 2010. 


ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? - Inte så bra som jag hoppats på faktiskt..
Bättre än förra året? - Nej.
Har du träffat några nya vänner? - Jajjemän, flera stycken! Tummarna upp för det!
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Det är massor av saker, bland annat att Balder och Mormor dog. Sen roliga saker också såsom studenten, Wheels & Wings, alla fina dagar i Jonnas lägenhet och när jag köpte Harry tillexempel.
Har du flyttat under år nollåtta? - Flyttade hem från internatet om det räknas? :P
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Klart, har hittat flera stycken. Vore sorligt annars..
Isåfall vilken? - Orkar inte rabbla upp alla.
Har du druckit alkohol? - Ja.
Har du rökt? - någon enstaka gång sådär..
Har du snusat? - Every day and night! Men har nästan lagt av med skiten helt nu, duktiga emma!
Har du kysst en främling? - Ett flertal gånger.


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - Kommit och gått som vanligt ^^
Har du varit kär? - Jo, det har jag faktiskt.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Nej,haha.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Inte i kärleksammanhang.
Har du haft ett hemligt förhållande? - Haha, jo det kan man faktiskt säga att jag har haft.


SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? -Nej.
Har någon i din släkt avlidit? - Ja.
Har någon i din närhet dött? - Ja, Balder och Mormor :'(
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Nej.
Har du varit i slagsmål? - Som vanligt är jag på fel ställe och åker på stryk, typ som på studenten, haha! :D Kommer aldirg glömma den fula jäveln. Hämden är ljuv,jag ska ha tillbaka min blomma! :D


PERSONLIGT.
Har du gjort? - Tatuerat mig igen, och bytt frisyr ett par gånger.. Eller nått?
Har du skämt ut dig? - Usch ja, ett flertal gånger. Men man ju lever ju bara en gång, så vad fan! ;)
Har du ljugit för en vän? - Har väl dragit ett flertal vitalögner, men minns ingen speciell nu.
Har du varit ute en hel natt? - Ajjemän.
Har du blivit tagen av polisen? - Nepp.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ett flertal gånger ja.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - Flera gånger om där också.


JOBB&FRITIDEN.
Vart jobbar du? - Just nu jobbar jag extra på IKEA Restaurang & Café, lite då och då.
Har någon varit elak mot dig på ditt jobb? - Nej :P
Hatar du någon på ditt jobb? - Haha, har jobbat där 2 ggr så har inte hunnit börja hata någon än. Men det kommer säkert! ;)
Har du gjort något framsteg? - Har bytt jobb typ?
Har du gjort bra ifrån dig på ditt jobb? - Ja självklart. Jag gillar att jobba!.
Vad har du gjort på din fritid? - Hmm, det vanliga?.. Lekt med mina vännor & vänninor, festat, gosat med mina hundar och knarkat film typ. Haha.

V
ÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Yes, flera stycken! :)
Har du förlorat en vän? - Nja.. Det blir nog så är jag rädd för.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Ja, det har jag.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej.
Har du ljugit för en bästavän? - Kanske dragit någon vitlögn somsagt, men kommer inte på någon just nu. Brukar alltid säga vad jag tycker och tänker med en gång.
Har du haft en relation med en vän? - Jo, men det skulle man kunna säga. Han är ju min vän nu iallafall? :)
Har du många killkompisar? - Jag har dom bästa! <3
Har du någon vän som fått barn? - Naimi fick bebis! :)

Ser du fram emot 2010 ? - Jo, det gör jag faktiskt!


Haha, jävla tönt lista! Men jag gillar't!


LA STUDENTA 12/6 - 09 !! Något jag sent kommer att glömma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0