Jag kom, jag såg, jag segrade ?

Ikväll är jag:
Trött
Ful
Flummig
och jävligt bitter!

Haha, sitter och stör mig sönder på allt och alla ikväll.
Till och med på kvinnan i netonnet reklamen  som säger "Lökringar".

Men men, så är det ibland. Vissa dagar är man helt enkelt en riktig bitterfitta.

Nu idag så har jag bara legat i soffan med läslampan, en påse godis och en bok i högsta hugg! Har börjat läsa en bok som heter "Dårens dotter". Än så länge är faktiskt boken väldigt rolig och detaljerad dessutom så utspelar den sig i Jönköping, så det gör det extra roligt att läsa den.

Nej, vad fan. Nu orkar jag inte skriva mer..
Jag är somsagt bitter ikväll.

Kvällens låt: Får nog bli alla låtar som är med på "Garden state's" soundtrack. Ett riktigt soft album :)

/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0