If I could change your mind,

Helluuuu mina kära nattugglor!

Sitter och dricker lite thé och käkar rostade pumpakärnor..
Så sjukt gott! Och väldigt nyttigt med för den delen!
Känner mig som värsta blattekvinnan när jag sitter här och käkar pumpakärnor liksom, men jag får väl skylla på mina utländska gener. Är inte heeelt svensk faktiskt, för er som inte visste detta!
Men de skäms jag inte för. För blandraser är fan bäst!
Dom blir finast och håller sig oftast friskast.. Gäller både djur och människor överlag:)
Men men nog pratat om det!

Har precis suttit och tjötat en massa med Robin. Och vet ni!?!?!?
Han kanske ska köra upp hit ända från varberget bara för att hälsa på mig från fredag till söndag.
Hoppashoppashoppas det! Har inte träffat den mannen sen han var här och firade mig på min student. Sen efter det bråkade vi en massa, men men, nu är det glömt och vi är vänner igen!
Dessutom tror jag att det är bra om han kommer och hälsar på mig med tanke på Jalles död och sådär.. För vi är mästare på att ha kul ihop, så det blir nog skönt för honom att glömma bort allt elände ett tag.. Kom på att jag har känt den mannen i snart 6 år, helt galet faktiskt!
Meeeeeen, vi får väl se om han kommer. För han har tendens att prata lite föööör mycket ibland ;)

Ikväll är jag lite gay faktiskt, skäms över mig själv.
Lyssnar på riiiiiiktigt tjejig och töntig musik, haha!
Men ibland ska man väl märka att man är av det kvinligakönet förutom 1 gång i månaden antar jag ;)

Nepp, nu ska jag kolla på Paradise Hotell och sen försöka sova!
Ska upp tidigt imorgon och åka till arbetsförmedlingen osv..Dags att ta tag i sitt liv kanske?

Kvällens låt: Goo Goo Dolls - Iris <-----------
(kommer aldrig tröttna på den låten, hur gammal jag än blir).




Tänker även tipsa om en kanonfin, men otroligt mesig tjejlåt.
Haha, skäms somsagt att jag ens lyssnar på sådan här musik!
Men rösten och texten får mig fan på fall alltså! :)



Låten är förövrigt inte menad till någon speciell om nu någon skulle få för sig det
med tanke på texten och så..Tycker bara den är bra, inget mer!




Rubbe & Jag - 07! :D
Tycker förövrigt att det ser konstigt ut att se mig själv utan mina tatueringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0