I love you, yes I do!

Hej!
Satt och klickade runt lite på youtube och då råkade jag komma in på den här
lilla videon som jag gjorde till Balder för snart 2 år sen eller nått sånt..
Töntig som fan, men de är tanken som räknas och han var söt så det spelar ingenroll  :)

Blä, på fredag är det ett jävla år sedan jag såg honom sist.
Känns som igår för jag kommer ihåg den dagen så himla väl.
Fast ändå känns det som det var hundra år sedan.
Saknar honom fortfarande. Som helvete faktiskt..
Kan inte fatta att det ska vara så svårt att släppa taget om honom?
Kanske dags att besöka hans grav snart för att inse fakta, att han inte finns mer så att säga?
Eller eh, jag vet inte.


Men en sak är säker och det är att min bebis fattas mig.
Går inte en dag utan att jag tänker på honom.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0