I can't feel my ass,

Hej på er!
Var ett par dagar sedan jag skrev, ursäkta mig ^^
Har vart lat känner jag.
Kan ju skriva lite om vad som har hänt sen sist jag skrev :)

Hmm.. låt mig tänka vad som hänt!
Just de!

I fredags var jag med Isabelle hela dagen typ.
Skulle egentligen på bio med Peter och se Snabba Cash, men han skulle aldrig hunnit hem i tid.
Han kör ju fram och tillbaka från Norge hela veckorna.. Men iallafall, då lekte jag med Isabelle istället.
Åt årets första Semla med och fan vad gött det var! :D
Sen gjorde Sara oss sällskap på kvällen med, då kollade vi på Let's dance och massa andra program och myste och hade det trevligt. Sen åkte jag hem och sov.

I lördags gick jag upp sent och började göra mig iordning på direkten typ. Skulle ju på klassåterträff med alla från Np3D. Kim kom och hämtade mig vid fyra tiden och sen var han snäll och körde mig till Nässjö. Tog ett bra tag innan vi hittade till Ida kan jag säga er, haha! :D
Men tillslut så!
När jag kom dit var nästan alla där redan, plus Naimis lilla bebis, Nellie. Så jävla söt var hon! :D
När tillslut alla hade kommit så satte vi oss och käkade tacos som Ida,Marika och Sanna hade lagat åt oss. Kanon gott! Haha men den köpte quaccamolen blev rätt orörd efter att vi hade diskuterat om vad som hade sagts på "Landet brunsås". För er som inte vet så är det bara 1,5 % avocado i en köpt quaccamole, resten där i är bara massa skit rent ut sagt.
Men men.. Efter maten snackade vi om vad alla hade gjort under hösten/vintern och vad man hade för andra planer och hej & hå.
Dessutom märktes det väldigt snabbt att vi var en djurvårdsklass, tror knappast att andra som går på klassfester skickar runt demostrationslappar från Djurens rätt och diskuterar djurskötsel och ger varandra träningsråd som handlar om hund osv, haha.
Vid nio tiden iallafall fick några från klassen skjuts till stationen så vi kunde åka in till stan och börja partajja lite.
Det blev bara Linn, Jag och Johanna som ville dricka, men vi hade lika roligt för det!
När vi var framme vid tio tiden så försökte vi svepa all dricka vi hade med oss, vart ju endel starka groggar där! ;) Sen självklart tog jag sönder tre flaskor påvägen, hahah! :D
Men när vi hade svept vår dricka drog vi först till Waffis. Och fy fan säger jag bara! Ni som brukar gå dit vet ju vad det är för slags folk som brukar hänga där, det villsäga folk åt det lite mer "alternativa hållet". Det gillar jag, blir så mycket mer avspänt och trevligare stämning liksom. Men iallafall, när vi kom dit var det bara massa brats och fjortisar där. Usch.
Vi beställde varsin öl, svepte den snabbt och stack ner till Bongo sen. Och där var det andra bullar minnsan! :D
Träffade massa gamla polare som gjorde oss sällskap vid det lilla bordet vid djbåset som vi lyckades ta.
Det var en sjukt trevlig stämning faktiskt, rusktigt bra dj's (dom spelade bara emma musik, bland annat Johnny Cash ) och mycket folk. Så som sagt, det var nice som fan! :D DOCK - störde jag sönder mig på dom tjejerna som ställde sig och dansade på stolarna osv. Hade nästan lust att putta ner dom, eftersom jag fick deras rumpa rakt i mitt synfält. Pinsamt och störande.
Men när vi hade vart på Bongo i några timmar så bestämmde vi oss för att dra till Pipes of Scotland. Eller, jag, johanna, james och hans polare iallafall. Linn stack iväg med Pelle och resten av tenhults gänget.
När vi kom till Pipes beställde vi alla in öl och satt och snackade med James kompisar. Gjorde väl bort mig lite där. MEN jag tyckte faktiskt att den ena killen var rusktigt lik den fule brodern i O.C.C, men eftersom att denna snubben inte visste vem det var så fick jag säga att han var lik den snygga brodern.
Fan vad alla skrattade då ^^
Sen stängde Pipes och jag tog bussen hem. Somnade på nattbussen och hamnade självklart jävligt långt bort från mitt hem. Fick panik eftersom busschaffisen var sjukt äckligt och sen när jag skulle gå hem så frös jag halvt ihjäl. Men som tur var så känner jag världens snällaste Peter som kom och hämtade mig och körde hem mig :D
När jag kom in så gick jag och däckade i sängen nästan med än gång.

I söndags gjorde jag inte nått vettigt på hela dagen. Låg i soffan och kollade på film efter film och käkade chips med syrran.

Och sen igår så mådde jag dåligt. Eller jag, syrran och hundarna gjorde det. Alla spydde förutom jag. Tror det var dom nya chipsen vi åt på söndagen.
Men jag mådde iallafall bättre sen framåt kvällen, så jag och Morsan åkte och tränade. Vi körde ett spinningpass ihop, var verkligen skit kul! :D Så vi ska nog börja träna ihop :)
Dock fick jag nästan värsta astmaanfallet där ett tag, så nästa gång ska jag ta med mig min ventolin i fickan iallafall ^^

Jaja, så det var det! Idag blir det nog lite träning med syrran istället och sen lite städning också.
Kanske snart dags för att börja packa tills kryssningen i helgen.
Aja, vi får se vad som händer. Som nästan arbetslös får man ju ta dagen som den kommer ;)

Dagens låt: The Baseballs - Umbrella <-----------

/ emma

p.s lägger upp bilder från  helgen en annan dag :)
NU SKA JAG PUMPA MIN RUMPA! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0