Don't fear me,

Säger som den trevliga tågkonduktören alltid sa när man åkte till skolan - HALLÅÅÅ HALLÅÅÅ!

Min dator gick inte att laga, min lillasyrra har kvaddat den till max. Slängt massa viktiga saker osv.
MORR! Så måste lämna in den nu någon dag, kommer nog kosta endel eftersom garantin har gått ut. Men det är smällar man får ta när man lever i ett samhälle där allt fokuseras på datorn ^^

Men men.. Helgen dårå, kanske dags att sammanfatta den lite kortfattat!

Fredag: Jag möts av en 12kg lättare Robin som kommer hem till mig lite senare på eftermiddagen och han blir kär i min lilla jycke med engång!
Så vi bestämmer oss för att gå ut och gå med dogsen en sväng. Självklart får han hålla i Harry och det resulterar i att han kärar ner sig ännu mer i Harryboy och vill ha med honom hem ^^
Efter promenixen så sticker vi till affären och handlar lite käk, tacos, vad annars en fredagkväll i sverige liksom? 
Jag fixar käket och sen käkar vi och dricker öl till, dock är han förfeg för att smaka på min quaccamole som blev hur jävla god som helst. Men det var jag nog mest glad över, för då kunde jag ju käka ännu mer. ^^
Efter maten satte vi oss och kollade på Robinsson med mina päron och efter det satte vi på en film och kollade på. På smällen rättare sagt, han hade aldrig sett den innan. Men han tyckte den var bra!
Sen gick vi och sov typ..

Lördag: Går upp och käkar lite frulle och bestämmer oss för att vi vill gå på Bio idag. Meeeen, det kunde vi glömma eftersom hela Jönköping tydligen skulle gå på bio då. Fanns fan knappt en ledig plats på någon film!
Fan vad butter jag vart då.. Men vi gjorde det bästa av situationen och stack till stan ändå för att gå på a6 en sväng. Jag fick självklart shoppingsdjävulen i mig medans Rubbe inte köpte nått. Jag fick med mig en skjorta, ett linne och ett par brallor. Sen köpte jag även ett par skitsöta låga pumps med nitdekorationer och sådär. Blev ju kär med engång och Rubbe tyckte till och med att dom var fina!
Efter vi vart på a6 så åkte vi till Media Markt, dom har inte det nere i Varberg så Robin ville kika lite.
Dumt drag av han... Eftersom jag drabbats av shoppingdjävulen så köpte jag en ny digitalkamera. Och gissa vad han köpte!? Joo, dammsugarpåsar! :D
Men men, jag behövde en ny kamera så de gjorde väl inte så mycket. EFter att jag hade köpt den kom jag på att jag hade glömt att köpa en ny dvd, något jag behöver ännu mer.
Meeen de får jag köpa någon annan dag!
Efter vi vart i stan så åkte vi hem och käkade lite god lördagsmat och jag drack självklart nån öl till. Men inte duktiga Robin (alkohol går man ju faktiskt upp i vikt av).  Efter maten fick Rubbe prövköra min bil och han skämdes fan hela tiden, haha!
Men jag anser inte att det är nått fel på min bil ;)
Sen när vi vart ute ett tag åkte vi hem och satte oss och kollade på film, The heartbreak kid och sen Full Metal Jacket (älskar den filmen! Kubrick kunde sin grej).
Sen gick vi och sov!

Söndag: Gick upp vid 12 ungefär och käkade lite frulle. Sen sa jag Hej då till Rubbe som åkte hem på eftermiddagen. Efter det åkte jag och lillsyrran för att hyra film. Det fick bli I love you, man. Gjorde mig lite quaccamole och drack 3 glas vin och kollade på filmen som förövrigt var riktigtriktigt rolig! Så den rekomenderar jag! Sen la jag mig och läste halva natten och tillsist somnade jag efter en grymt rolig helg :)

Igår gjorde jag inte så mycket förutom att springa 5 km och träna lite mage osv. Sen hjälpte jag Mor med maten och sen lät jag bara dagen flyta på..
Idag lär väl i princip samma sak hända, fast jag ska leka med Silla i kväll tror jag :)

Men men, nu ska jag ta och träna och bränna lite fettttttt!  Blev otroligt peppad till att träna efter att Robin var här och hade blivit så slank och vältränad :D

Dagens låt: Heart of gold - Neil young <--------------

Slänger upp lite bilder som jag har tagit under helgen, så ni har nått att titta på tills jag skriver nästa gång!




Får det lov att bara lite bajs kompis?


Min extremt svullna arm! :D


Bildbevis på att Robin har kört en skruttig fåååård!


Down on the highway


Fettomama och fettobaby


Du gör mig glad!


Hahahaha, jag skrattar halvt ihjäl mig så fort jag ser denna bilden.
FINA FESKEN!


Robin hade somnat under tiden jag borstade tänderna.


Nybadad Harry. Ser inte ens ut som samma hund :D


Från att vara dom sötaste hundarna på gatan så gör liten vatten att dom blir dom fulaste.
Heeey gremlins!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0