Changes ,

Hohoo!

Sitter och lyssnar på musik som vanligt, ikväll är det The Beatles som spelas :)
Fina som snus var dom!

Annars ikväll så har jag läst lite, har nästan läst ut boken "Känn pulsen slå" som är Berny Pålssons andra självbiografi. Har läst den första boken och kände att jag var tvungen att läsa den andra. Men jag tycker faktiskt inte den är så himla bra. Den är mest deprimerande och man blir väldigt frustrerad på den svenska vården också för den delen. Så njae, den rekomenderar jag inte.

Sen har jag lekt med Silla med. Vi var hemma och mös lite i hennes lya. Hon har börjat komma iordning nu och det är faktiskt jätte mysigt där! :)
Vi var iallafall först en sväng på affären, sen så lagade vi mat till henne (duktiga emma stod emot), snackade en massa om allt mellan himmel & jord och sen så tvingade jag henne att kolla på Det Okända också, så elak är jag! :D
Men jag gillar ju det programmet, plus att det var säsongsstart så jag var verkligen tvungen att kolla. Spökälskare som jag är ;)
Självklart klappade jag henne på magen också. Så gullig mage har hon börjat få, om jag var hon hade jag fan klappat den hela tiden! :D
Sen efter det åkte jag hem och satte mig här med en kopp thé. Så ja, det var väl det :)

Imorgon har jag lite småsaker inplanerat också.
Men vi får väl se om det blir av eller inte...Den som lever får se helt enkelt!


Nu ska jag läsa igen tänkte jag.


Kvällens låt: The Beatles - Baby, it's you <-------


/ emma


P.S. Sviskon är nog något av det fulaste svenska ord som finns..
Så om jag skulle kalla dig för det, då betyder det att jag är arg på riktigt.
För jag skulle aldrig uttrycka mig genom att använda ett sådant fult ord i onödan liksom;)





Försökte ta en gullig bild på mig och Harry. Funkade ju föga bra..




Mitt socker <3




Prövade ta kort utan dogsen också. Hey Jude!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0