Buhu!

Har precis kollat på filmen Huset vid sjön med Sandra Bullock och Keanu Reeves.
Älskar den filmen och vart verkligen överlycklig när jag såg att tv 3 skulle visa den idag.
Har inte sett den filmen på åratal, men så fick jag äntligen se den idag.
Den är så bra och så fin. Grät som vanligt, haha! :)
För er som inte har sett den så rekomenderar jag den!
En helt otrolig kärlekshistoria :D <3

Men men, ikväll har jag lekt med Silla. Det var mys som vanligt!
Fast vi fick det extra trevligt då vi fick besök av någon telefonabonemangs snubbe som kom och gjorde oss sällskap. Sara kirrade sig ett nytt och bra abonemang och han fick värma sig lite. Dessutom fick vi en trevlig pratstund eftersom han var lika pratglad som oss. Riktigt skönt snubbe med andra ord! :D
Efter att han hade gått kollade vi lite på tv och sen lagade vi lite mat till Sara och sen så åkte jag hem för att se Huset vid sjön dårå..
Så ja, that's it!

Imorgon tror jag inte att det kommer hända nått speciellt faktiskt..
Annars så ska jag jobba en sväng på torsdag (på mammas jobb faktiskt) sen skulle jag nog leka med Jonna med.
Sen på fredag ska jag kanske på bio med Peter om han hinner hem i tid villsäga och sen på lördag ska jag på klassåterträff med min gymnasieklass.
Så en helt händelselös vecka kommer det nog inte bli.
Vad ska ni göra måtro? :)

Har förövrigt påbörjat min läsning med Sylvia Plath's dagböcker. Har inte hunnit mer än ett 50 tal sidor. Kvinnan kunde skriva, men hon skrev fan osammanhängade, så boken är lite svår att förstå i bland. Men de är kul att läsa hur det var att vara ung på 50-talet och hur man dejtade osv, dock var hon lite småspeciell om man säger så. Men de är kul att läsa ändå! ;)

Nepp nu tänkte jag kolla på tv eller nått i den stilen :)

Kvällens låt: Vågorna - Uno Svenningsson <----------- (sommarkänslan är på topp)


/ emma


p.s det spökar i farsans datarum. Jag tror jag dör. Sitter här i tv-rummet helt jävla livrädd och vågar inte kolla bort från skärmen för 5 öre.
Fy faaan, jag döööööööööööööööör av rädsla just nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0