X & Y

Hellu! :)

Har precis vart ute och skottat som en djävul. Stör mig som fan på dom puckona som kör plogtraktorerna.
Dom kör bara i mitten av gatan och sen kör dom upp såna vallar precis utanför ens utfarter och så får man skotta undan allt själv. Bara för att man ska kunna ha möjlighet att köra ut med sin bil och för att postbilen ska kunna ha nån chans att komma fram till ens brevlåda.
Känner att jag har blivit bundis & bästis med alla gamlingar på våran gata nu när jag går hemma. Med tanterna pratar jag hundsnack (Harry är ju tantmagnet,nackdelen med miniras) och med gubbarna blir det mycket snösnack nu när vi står och skottar, haha! Känner mig riktigt hardcore som ni förstår!
Men vadfan, man ska se upp till den äldre generationen och vara trevlig mot dom :)

Tänkte laga lite käk nu iallafall, får bli kotlett med ungsstekt potatis och broccoligratäng, samt kålsallad till.
Sen efter maten tänkte jag träna också. Har inte blivit någon träning på någon vecka nu, så det är behövligt!
Blev riktigt sugen på att träna efter att jag pratade om träning med Kenny igår. Vi har bestämt att vi ska bli av med våra tunnor tills sommaren och skaffa sexpack istället ;)
Jag erkänner, jag är rätt ytlig jag också. Not good.

Neh. Nu ska jag kirra lite mat!
skriver mer sen!

Dagens låt: Just a girl - No Doubt <-------

/ emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0