Just dark,

Hej på er!

Har precis färgat om håret på mig själv, lite knixigt (nytt ord?) men jag kirrade det hyssat bra ändå.
Så nu är nästan all rödfärg borta och jag är mörkmörkbrun igen. Det är nice.
Haha, fan mina polare borde egentligen vara utbildade frisörer vid det här laget, så många gånger som dom har fått färga håret på mig. Färgade håret första gången när jag var 11 och sen dess har det bara fortsatt.
Har nog haft alla färger som går att ha, allt från orange till lila.
Det roligaste var nog den gången jag, jossan och silla färgade håret på varandra.
Vi satt som apor och gjorde slingor på varandra, Sara fick ljusa slingor, jag fick rosa och Jossan fick mörkröda.
Alla sätt är bra sätt! :)

Idag ska jag nog in till stan och träffa Johanna, ska följa med henne och hennes hund Nikki på vattenträning.
Nikki behöver träna upp sina dåliga höfter. Sen efter träningen ska vi ta en fika på Georges, dom har dom bästa lattarna i hela Jönköping tycker jag.
Sen ikväll ska jag mysa med Silla.
Och imorgon ska jag jobba i disken på Ikea 12-18, sen efter det blir det fest hemma hos Bex med dom flesta från kryssningen. En vecka utan alkohol var allt vi klara, hah!
Dock måste jag ta det lugnt, ska jobba 12-18 på söndag med. Men ska sova hos Syrran & Anna, så då kan jag sova ut lite.

Blev lite arg innan.
Ska jobba nästa fredag också, fast 14-20. Och sen senare ska Hästpojken spela på Bongo!
Jag diggar faktiskt honom. Ska tilläggas att mina päron är i Thailand då, så jag måste hem och ta hand om mina hundar och min lillasyster direkt efter jobbet.
Så jävla typiskt! När det väl kommer någon jag gillar som ska spela på Bongo, ja då är det ju självklart att jag ska missa dom. Men jag kanske kan lyckas strya upp det?
Vi märker det..
Men annars så kommer det många fler spelningar i vår/sommar som jag förhoppningsvis kommer att kunna gå på! Kunde ju knappt gå på en ända förra året för att jag jobbade så mycket.
Popadelicafestivalen (The sounds & Timo Räisänen kommer bla.) och Hardcore superstar kommer ju till parken i vår och det ska jag lätt se! Kajsa kommer ju vara hemma då med! :D

Nej nu ska jag göra pannkakor eller nått.
Är fett sugen på det!

Dagens låt: Me and Julio down by the schoolyard - Paul Simon <-----

/ emma



Kolla in så söt Harry var igår kväll, min lilla räv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0