Jag luktar blatte,

Ehehehe, usch vad rasistisk jag var nu va?!
Men, ja... Jag luktar fan inte gott alltså :D
Gjorde quaccamole med knäcke till kvällsmat och hade i maaaassa vitlök. Så ja, ni förstår nog hur jag stinker :D

Idag har jag vart ledig. Sjukt gött!
Men städade iallafall hela huset, riktigt noga, sen så diskade jag och tvättade upp all tvätt :)
Så Carro fick laga mat idag, men de var gott och väldigt pointsvänligt!
Sen efter maten så gick jag och Fia ut med våra hundar. Åkte ut till Gruvered och gick en sväng där.
Trevligt som bara den!
Dock tror jag mina småkillar tyckte det var roligast, det blev mycket nosande och slickande i baken på stackars Wilma, haha! :)

Snart tänkte jag göra mig iordning för kvällen och sen slänga mig i soffan och kolla på tv. Och efter det får det bli sängen. Är jätte trött idag, fattar inte ens varför?
Men det är väl så när man börjar gå mot åldernshöst! Inte långt kvar tills man fyller liksom ^^

Förresten så har vi haft kanon väder idag. Visst det har vart kallt som fasen, men solen har lyst hela dagen!
Fick vårkänslor nästan med en gång. Älskar dom dära endorfinerna man får av solen, dom ger en ett riktigt lyckorus! ;)

Men men - GOD NATT!

Kvällens låt: Coldplay - Don't Panic <-----------

/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0