You're freaking me out,

God kväll!

Ligger här med mina hundar i soffan och snorar så gulligt så!
Men jag börjar faktiskt bli friskare nu.. Har inte skrivit för jag har haft feber och vart helt sjukt förkyld nu dom senaste dagarna. Men efter varma bad, starka soppor, alkohol och bastubad så börjar den dö ut lite nu. Tack och lov! :D

Sen sist jag skrev så har jag inte gjort mer än att jag jobbade i lördags då, det var jättelugnt hela dagen så det var skönt! Sen har jag myst och bråkat med mina syskon,skottat, legat död i soffan med hela säsong 4 av L-word och sen så har jag lagat kalasgod mat också. Med andra ord har jag inte gjort ett piss! :D

Nu tänkte jag kirra lite kvällsmat och sen bänka mig framför tv:n och kolla på typiska familjeprogram.
Imorgon ska jag jobba i köket i Mullsjö, så skööönt! Så jag slipper köra in till Jönköping i detta skitvädret!

Kvällens låt: Satan takes a holiday - Missy <---------- 

/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0