DON'T STOP BELIEVIN'

Journey när dom är som bäst.
Don't stop believin' är verkligen en riktig kanon låt. Soft rock när den är som bäst helt enkelt :)
Älskar att lyssna på soft rock på kvällen, inte för hårt eller för mjukt, bara riktigt stämningsfullt.

Tränade faktiskt innan, duktigt av mig! Sprang på crosstrainern, svettigt som fan. Och sen körde jag lite mage och rumpa typ.
Dock satte ju min astma in när jag skulle börja springa (såklart!). Älskar min ventolin just då. Men biverkningarna man får av den efteråt är inget att hurra för. Man blir skakis, mår illa och blir yr typ. Tror det beror på att alla muskler slappnar av eller nått sånt i den stilen iallafall. Eller har jag fel?
Dock slår den inte bricanylen, en annan medicin jag tog innan. Den blir man fan borta av hela dagen, inte alls kul.
Fast allt är väl bättre än att inte kunna andas antar jag. För det är fan inget lattjo någonstans!
För er som inte vet så har jag ansträningsastma, så den sätter i så fort jag överanstränger mig lite eller om jag typ får panik eller dylikt. Då så täpps mina luftrör ihop med engång, inte kul.
Meen det kunde vart värre så jag ska sluta lipa :)

Idag bestämde sig Morsan & Farsan för att dom ska låta kastrera Dino - tack och lov.
Riktigt välbehövligt för den lilla kåtbocken! :) Han håller på att rida sönder min stackars hund.
Alla hundmänniskor, jag vet mycket väl att hundar rider/juckar på varandra för att visa dominans. Men detta är inget dominant beteende, utan han blir seriöst kåt av det.
Synd om Harry ju! ^^
Och dom är såpass snälla mot Dino att dom ska låta honom göra det på sin 2 års dag.
Grattis älskling - din födelsedagspresent är en avballning! :D
Haha, nej men det är som sagt välbehövligt :)

Och påtal om kastreringar, minns när vi fick kastrera griskultingar på gymnasiet.
Fan vad dom skrek, dock inte så konstigt utan bedövning plus att veterinären skärde så djupt på en kulting att hans tarmar trillade ut så han fick sys igen. Vilket var mindre mysigt att se, men det är sånt som händer.
Gulliga var dom iallafall!

Nepp, nu tänkte jag kolla på några avsnitt av kniven mot strupen.
Längesen jag såg det så ska kolla på tv3play så jag kan komma ikapp.
Gillar Alexander Nilsson, han är speciell ^^

Kvällens låt: Unchained melody - Righteous Brothers <-------

/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0