City of the dead,

God dagens!

Sitter och tar det jäääkligt piano just nu.
Har jobbat idag med, roligaste på hela dagen var när en liten tjej rammlade och tappade ut hela sin tallrik med mat.
Haha, fick gå och gömma mig för att jag inte skulle börja skratta. Men det var bara enbart för att killarna runt omkring henne var elaka och skrattade, haha.
Evil kanevil! ^^

Om några timmar ska jag köra Mor & Far till götet, så dom kan ta flyget till thailand, första klass ska dom åka iår med dom svinen! :D
Så jaa, 16 dagar själv med Syrran & dogsen. Jag undrar verkligen hur detta kommer att gå?
Kommer nog bli många arga inlägg under veckorna som följer ;)

Imorgon är jag ledig - så sjukt gött! :)
Men tänkte städa hela huset jättenoga och tvätta upp all tvätt och sådäringa.
Så lite nytta tänker jag göra imorgon med :)

Usch, tråkigt inlägg blev det idag...

Därför slänger jag upp en rolig bild på dogsen för att gottgöra detta! ;)


Dagens låt: ADHD - Jonas Game <------

/ emma



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0