the weekend,

Heejee!

Ligger i sängen och försöker få upp lite värme i kroppen. Jag och lillsyrran var ute med dogsen för en stund sen och satana vad kallt det var! Visserligen bara -13, men de blåste sådär bitande kallt. Min näsa blev röd och förlorade känseln efter 3 minuter typ, haha!

Idag har jag annars bara lökat och tatt de jäkligt piano. Nice som tusan. Att bara slappa och vila upp sig.
Särskilt sedan igår när Mor & jag var i Ullared hela dagen! Gick upp kvart över fem typ, åkte lite innan halv sju och var hemma vid fyra tiden på eftermiddagen typ.
Men trevligt var det och typ alla klappar blev inhandlade, samt massa saker till min & Johans lya :)
Fast sen mot slutet var det för jävla jobbigt, fick verkligen skit ont i mina fogar så jag orkade inte gå mer.
Så Mamma fick springa runt så satt jag på en bänk och vänta precis som alla männen brukar göra:P
När vi hade betalat så bidde det lite mat i magen och sen hemresa, där jag verkligen kämpade med att hålla ögonen öppna, lyckades nästan hela vägen!

Förresten! Jag kände bebis första spark i onsdags och efter de har dom bara fortsatt varje dag både morgon och kväll och bara blivit starkare! Det är en sådan underbar känsla! Att verkligen känna att det finns nån där inne som gör sig påmind :) <3

Nu ska jag kolla på film eller slå in lite klappar kanske? Får se vad Axelleskan orkar med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0